Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitit; Infoa järjestäjille ja osallistujille!

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2009 19:12
En keksi tälle kysymykselle muuta ketjua... Mutta ollaanko lähiaikoina järjestämässä miittiä Tikkurilaan? Siitä oli hieman puhetta eräässä toisessa ketjussa. Se kun olisi hyvä ensimiittailu paikka minulle...
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2011 08:13
Riippumatta siitä, mitä nämä iltalehdet sun muut pelottelevat niin minä sanoisin, että näitä miittejä kannattaa mainostaa kovalla kädellä muuallakin kuin tällä foorumilla.

Tuosta naamakirjasta on opittu se, että "tulijat" ei ole todellisia ennen kuin ne on bileissä. Ja vaikka pientäkin illanistujaista jonnekin järjestäisi, niin ei kannata pelätä sitä että ihmisiä tulisi liikaa. Jos kutsut 40 ihmistä ja 27 tulee (joista se 7 tuntemattomia) niin noista lopuista saa hyvällä säkällä hyviä kavereita. Kotibileet on kuitenkin aina sitä parhautta, joten hyviin bileisiin kannattaa hankkia aina muutama tuntematon peikko mukaan
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2011 11:15

Lainaus: emanon

Riippumatta siitä, mitä nämä iltalehdet sun muut pelottelevat niin minä sanoisin, että näitä miittejä kannattaa mainostaa kovalla kädellä muuallakin kuin tällä foorumilla.

No ehkei ihan superyleistä mainostusta kannata pistää liikenteeseen, miitteihin kun aina tuppailee muutenkin kaikenmaailman reiskoja haastelemaan, mutta voisihan asiasta aina mainita vaikkapa Goottinetin Facebook-osiossa. Näkyypähän homma sitten ainakin sivulle liittyneiden seinällä, ehkä.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2011 11:45
Mun mielestä miitin järjestämiseen on edelleenkin paras tapa se, että kylmänviileästi päätetään päivämäärä ja paikka, jonka jälkeen aletaan hypettämään ja keräämään porukkaa. Olettaen, ettei nyt jossain Lievestuoreella tai Kilpisjärvellä ole tarkoitus miittiä järjestää. Pienten paikkakuntien miiteissä kannattaakin ehkä vähän kysellä ensin, mutta kovin nihkeästi tällä tavoin mun mielestä saadaan päivämäärää tai paikkaa sovittua.
Minä ehdottaisin, että jengi kokeilisi Doodlen käyttöä täälläkin, jos pitää päättää jotakin. Helvetin käteväksi olen tuon ilmaisen palvelun todennut esimerkiksi kun pitäisi jonkinmoisia palavereja saada järjestettyä tän mun klubiporukan kanssa.
Kannattaa myös muistaa se, että jos jotain kahvittelumiittejä järjestää, niin ne kannattaa lähtökohtaisesti tehdä vaikka niin, että miitin ilmoittaja lähtee paikalle kaverin tai kahden kanssa ja jos jengiä tulee enemmän niin hienoa - jos jotkut ei pääsekään paikalle, niin saa silti kahvitella mukavasti sen kaverin tai kahden kanssa Uskoisin että moni muualle muuttanut gootti.nettiläinen kävisi varmasti mielellään pyörähtämässä tuollaisessa - jos se sattuisi sopivalle päivälle ja sen tietäisi ennakkoon . Itse ainakin mielelläni voisin pyörähtää jossain Kuopion miitissä, mutta en jaksa noihin päivämääränsäätökeskusteluihin kirjoitella mitään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!