Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin uusi toiminto: Yksityisviestit

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 11.02.2007 21:22
    Nyt jokainen foorumin rekisteröitynyt käyttäjä, joka on myös kirjautunut sisään, voi lähettää ja vastaanottaa yksityisviestejä. Yksityisviestit eivät näy julkisesti foorumilla -- viestin näkee ainoastaan privaattiviestin vastaanottaja ja lähettäjä.

Vanhoja saapuneita yksityisviestejä voi tallentaa jopa 100 kappaletta, samoin lähetettyjä viestejä. Toiminnon asetuksista voi lisäksi määritellä lähetetäänkö sähköpostitse ilmoitus aina kun uusi yksityisviesti saapuu.

Tämänkin toiminnon käyttäminen on luonnollisesti täysin ilmaista lystiä.
    Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 11.02.2007 21:29
    yksityisviestit on hyvä uudistus, joskus meinasin itsekin ehdottaa jos sellaisia tänne saisi, joten kiitoksia.
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 13.02.2007 07:16
    hieno juttu, ja hyvin näytti ainakin osittain toimivankin saattoi tosin johtua minun koneestanikin, kun en saanut vastausviestiä kuopassa-herralle lähetettyä...?
    • Lähetetty: 14.02.2007 13:27

Lainaus: Kuutar

yksityisviestit on hyvä uudistus, joskus meinasin itsekin ehdottaa jos sellaisia tänne saisi, joten kiitoksia.

Eipä kestä. Uusia toimintoja tulee aina silloin tällöin.

Lainaus: Iiriva

aattoi tosin johtua minun koneestanikin, kun en saanut vastausviestiä kuopassa-herralle lähetettyä...?

Itse asiassa sain sinulta kaksi kertaa saman viestin. Saitko jonkun virheilmoituksen kun yritit lähettää privaattiviestin?
    • Lähetetty: 16.02.2007 23:43

Lainaus: kuopassa

Itse asiassa sain sinulta kaksi kertaa saman viestin. Saitko jonkun virheilmoituksen kun yritit lähettää privaattiviestin?

jepjep. siksi uudestaan yritinkin, mutta näemmä ne sitten menivätkin läpi. johtunee sitten ehkä minun p*skasta koneestani.
    • Lähetetty: 23.07.2007 02:36
    Yksityisviestitoimintoa päivitettiin. Nyt saapuneiden ja lähetettyjen yksityisviestien laatikkoihin mahtuu jopa 200 viestiä. Muistutuksia voi olla max. 50 kappaletta.
    • Lähetetty: 24.07.2007 20:57
    Miksi "yksityisviestit"-palkkini hehkuu punaisena?
    • Lähetetty: 24.07.2007 21:04
    Se on tilapäinen kampanja, jolla pyritään houkuttelemaan foorumilaisia tutustumaan tuohon toimintoon. Se hehku ja hohka haalistuu takaisin mustaharmaaksi ihan lähiaikoina.
    • Lähetetty: 15.05.2008 20:17
    Yksityisviestitoimintoa on parannettu niin, että Saapuneet- ja Lähetetyt-kansioon mahtuu nyt 250 viestiä, aikaisemmin mahtui 200. Muistutukset-toimintoon voi ottaa nyt vain 10 viestiä, kun aikaisemmin voi 50 kappaletta.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!