Gootti.net

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.08.2008 15:50

Lainaus: kuopassa

Lainaus: neo_shaman
Yhdyn MissAnnTropheen.

Luvan kanssa saat, mutta muuten voi tulla sanomista

Lainaus: neo_shaman

No ehkä kuitenkin vain symbaalisesti.

No nyt kyllä petyin ja pahasti. Jäin taas ilman

No asiaan: Lähiaikoina on alkanut Disturbed ärsyttämään. Sitä yhtä biisiä toototetaan radiosta aina kun sen uskaltaa avata. Kaikki biisit, joita olen myöskin ko. bändiltä kuullut ovat aika samanlaisia. Lisäksi en voi sietää laulajan tyyliä laulaa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.08.2008 17:20

Lainaus: MissAnnThrope

No nyt kyllä petyin ja pahasti. Jäin taas ilman

Älä ota itseesi, nothing personal babe.

Lainaus: MissAnnThrope

Lähiaikoina on alkanut Disturbed ärsyttämään. Sitä yhtä biisiä toototetaan radiosta aina kun sen uskaltaa avata. Kaikki biisit, joita olen myöskin ko. bändiltä kuullut ovat aika samanlaisia. Lisäksi en voi sietää laulajan tyyliä laulaa.

Mun korvaani Disturbedin biisit kuullostaa kaikki pianon kolmella koskettimella sävelletyiltä renkutuksilta joiden sovitukset toistavat toisiaan kerta kerran jälkeen. Neljäsosa- ja kahdeksasosanuotit vaihtelevat vuoron perään ja taustalla kitara runkuttaa samaa downstrokea kokoajan. Hohhoi. Jotenkin vain alkaa heti tylsistyttämään sellaisen kuunteleminen.
Kirjoittanut: Lita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2008 17:56
Oli helvetin hyvin sanottu tosta Indican Jonsusta, mutta on vielä paskempaakin kuin kuorolaulu! TÄYSIN samaa mieltä olen siis.

- Tokio hotel
-50cent
- Kaikki räp-sonta lähinnä
- My chemical romance
- Red hot chili peppers

YM.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2008 19:16
En voi sietää nightwishin Anettea
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.09.2008 11:07
Eppu normaali. Kamalampaa lauluääntä ei kameliltakaan löydy...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2008 11:48
En tiedä esittäjää, mutta sellainen "i kissed a girl blaablaablaa" -renkutus on uusi inhokkini numero kaksi (Valvomoa ei poista ykköstilalta edes räjäytteet bändin farkkujen takataskuissa...). Onneksi biisin videon lopussa laulajaneiti sentään herää turvallisesti miehen vierestä, mihin tämä maailma olisikaan menossa jos nyt tuolla lailla vallan homppeleiksi heittäydyttäisiin. Hui jui vaan... xD
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2008 16:10
M.A Numminen eiiiih ei vaan iske. Ja monia muita kevyen musiikin suuruuksia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.09.2008 17:58

Lainaus: azazel

M.A Numminen eiiiih ei vaan iske.

Hyii, joo. Olin aivan jo unohtanut tuonkin kauheuden, joten kiitos maininnasta
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2008 14:59
Hyi hyi... inhottava juice leskinen ja muut pappa bändit hyi olkoon ja tietty sunrise avenue ja aidols laulajat... kaikki on ihan surkeita et tekis mieli räjähtää!!!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.10.2008 15:03

Lainaus: Yuffie

Hyi hyi... inhottava juice leskinen

Juice Leskinenhän oli nero! Ja vaikkei musiikista diggaisikaan, sen parempia sanoituksia saa hakea. Omistan herran "Sonetteja Laumalle" kirjan, ja täytyy sanoa että riimit ovat ylipäätään kohdallaan. Ajatuksista puhumattakaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit