Gootti.net

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2009 21:38

Lainaus: kuopassa

Viimeisimpiä inhotuksia ovat Lady GaGa,

jioo! sama kans. koitin kuunnella radiosta kun tuli sitä biisiä (mikäs se nyt olikaan..) poper face tai joku semmone. AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ SCHEISSEA! ei sitä vaan pystynyt kuuntelemaan paria sekuntia kauempaa...
Kirjoittanut: rroossaa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2009 18:25
Ari Koivunen... En voi siis sietää...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 12:23
En voi sietää The boy does nothing renkutusta, jonka esittää joku sadas ja tuhannes turhanpäiväinen keikkupyllyeukko. Aargh!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.03.2009 12:34

Lainaus: MissAnnThrope

En voi sietää The boy does nothing renkutusta, jonka esittää joku sadas ja tuhannes turhanpäiväinen keikkupyllyeukko.

Hassua, kun minusta se on varsin hupaisa, ja teemakin on kutkuttava. Tulee jotenkin Ugly Bettyn Hilda mieleen. Ei onnistu ärsyttämään minua.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2009 11:28
Pmmp, Lady gaga, antti tuisku, tea hiilloste, Madonna, Britney spears, Katy perry... näitä olisi vaikka miten monta kun vain jaksaisi luetella : )
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2009 21:07

Lainaus: Modnar

Jokaisella on mielipiteensä toki, mutta tekstistäsi saa kuvan, että inhoat Bodomia vain siksi, että ne pikkuset teinihevarit kuuntelevat sitä.

En vaa kestä sitä bändiä mut kyl ne teinitki ärsyttää Jeb mussa on vikaa!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2009 21:16

En voi sietää The boy does nothing renkutusta, jonka esittää joku sadas ja tuhannes turhanpäiväinen keikkupyllyeukko. Aargh!

Eiii, pelkkä tuon lukeminen laukaisee sen rainan päässään.. Huonoa laulamista, joka on juuri suosittu varmaan sen sanomisen takia... Ja sekään ei ole edes laulua, vaan kimeää skeidaa joka vaan uppoaa ihmisten kalloihin.
Kirjoittanut: Jason (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.04.2009 19:50
Mua jotenkin pännii melkein poikkeuksetta artistit, jotka ei tee itse esittämiään biisejä. Toki joitakin poikkeuksiakin on, mutta harvassa. En tiedä sitten miksi se niin häiritsee; ehkä se on joku punk-aikojen tee se itse ideologian jäänne
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2009 20:07

Lainaus: Berzerker

Tämä... SIIS!!! ei eieiieieieieieii! Löin kirjaimellisesti päätäni pöytään!

Ehdit ensin. Ja Torkkelissahan se, kaverini oli aika järkyttynyt, kun kuuli tuon menneen Idolsiin. Tyyppi ei kuulemma ole siitä helpoimmasta päästä.. Eikä kyllä tuo "musiikkikaan". Ihan järkyttävää, siis ei..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.04.2009 20:10

En voi sietää The boy does nothing renkutusta

Olen kuullut biisistä ehkä 3 sekuntia jossain Zed clubin mainoksessa tjsp, ja vihaan sitä jo nyt

Minua ärsyttää enimmäkseen esim. television musakanavilla soiva munaton ja mukamastunteellinen AOR, jota esittävät 20-30 vuotiaat miehet kitaroineen. AOR on aina ollut tylsää, mutta Styxille ja Totolle pystyi sentäs nauramaan.
Tämä vain ärsyttä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit