Gootti.net

artisti jota et voi sietää?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.07.2009 02:04
Cheek ja monet muut vastaavat suomiräpit aiheuttavat kylmiä väreitä. Ainakin siitä "Jos mä oisin sä" -biisin pätkän kuulemisesta jossain mainoksessa meinaa saada puistatuksia.

Olenkohan muistanut avautua siitä, että en voi sietää Mamban Vielä on kesää jäljellä? Siis voi elämä, siitä biisistä tulee heti sellainen fiilis että nonni, nyt on kesä sitten loppu. Plus että se on muutenkin aivan ylisoitettu ja yliarvostettu kappale. Aargh.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.07.2009 02:36
Voi voi... Onhan näitä. Hyvänä esimerkkinä vaikka tämä jo monien mainitsema Cheek-tyyppi, ja voisinpa melkein sanoa että kaikki mahdollinen rap/hiphop-musiikki, varsinkin kotimainen. Niissä kappaleissa ei ole kerta kaikkiaan mitään tolkkua (juuri jotkut "Jos mä oisin sä" -tyyliset biisit kertovat siitä aika lahjakkaasti). Täysin meloditon örinähevi ei myöskään uppoa millään; suurin osa melodisesta puolesta menee, mutta siinä vaiheessa kun soitto alkaa kuulostaa soitinten pahoinpitelyltä ja "laulu" on pelkkää karjumista, alan yleensä jossakin vaiheessa toivoa olevani kuuro. Yksittäisistä nimistä on pakko vielä mainita kotimainen Jippu. Arrrrrgh sitä ah-niin-haurasta-suoraan-sydämestä-vuodatusta, että ihan itkettää. Tai sitten päinvastoin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.07.2009 19:01

Lainaus: Rowena

Jippu

*oksentaa*

Anna Puu. Tai mikälie. Ärsyttävä hevosnaama. ..ja paskaa musaa tekee.. mitä muuta voikaan odottaa idolsista levyttämään päässeestä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2009 21:39
Kaikki räp/hiphop p...suomi tango,disco,maria lund.TOSI Kauheita.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.07.2009 22:01
Tämä Norjan euroviisuvoittaja Alexander Rybak(?). Tämä herra nostaa kyllä niskakarvat pystyyn. Ja sitten... Koop Arponen. Mitä ihmeellistä siinä on? Naiset kuolaavat hänen ääntään ja karismaansa, mutta mielestäni hänen ulkonäössään ei ole mitään erikoista tai varsinkaan sellaista mikä saisi fanittamaan häntä.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • • Muokkasi: Orthoxina
  • Lähetetty: 14.07.2009 09:48
Komppaan niitä jotka eivät ... siedä, kyllä, juuri se sana, siedä Cheekin tuotoksia ja muita samankaltaisia. Siis jumalauta, musiikillisesti lähes kaikkiruokaisena tiedän että on olemassa myös siedettävää suomiräppiä ja ei, nämä helvetin anna-sen-soida-elastiset ja mikä-lie-cheekit-ja-asteet ei kuulu siihen kategoriaan. IKINÄ.

Ja sitten ne kaksi muuta, mitä en siedä. E-type - kirottakoon avomieheni joka sillä hirveydellä yrittää minua kiduttaa aina silloin tällöin automatkoilla - sekä mikä se ihmeen vinkuva pupunen oli? Kaikki nämä tietokoneella tehdyt tsysteemit.

JA se mikälieblümschen onkaan, kauheaa saksalaista konehumppaa jossa joku rääkyy tekosuloisen kimeästi. ARGH. Painajaiset kävi toteen kun kuulin E-typen ja tämän yhteistuotantoa :'<<<

Ja sit nämä muut mitä en edes viitsi mainita eivät vain kiinnosta. Eikä kyllä ole pahemmin heitä vastaankaan mitään. Paitsi Vesa-Matti Loiria, meni tekemään coverin yhdestä YUPn parhaimmasta ja muistorikkaimmasta biisistä ja :'<.

(Oikeasti en ole mikään hirveä fanaattinen musiikinvihaaja, mutta edeltävät nyt vain syystä tai toisesta nostavat niskavillat pystyyn. Yleensä kaikki muu menee ja vaikkei menisi, muilta saan korvani suljettua vetäytyessäni ylelliseen eskapistiseen maailmaani. Sinne ei semi-hirveä musiikki kykene tunkeutumaan.)

//Muoksin poies epähuomiossa tulleen ajatusvirheen.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2009 11:14

Lainaus: Orthoxina

Siis jumalauta, musiikillisesti lähes kaikkiruokaisena tiedän että on olemassa myös siedettävää suomiräppiä

Tuohon pitää muuten sanoa, että kun edellisessä viestissäni puhuin suomiräpistä, niin olen enimmäkseen kuullut vain juurikin vähäsen jotain Elastista ja Cheekiä ja muita sentyyppisiä, joten en siis tiedä vaikka suomiräp -genressä hyvinkin olisi siedettäviä tai jopa hyviä artisteja. Joten näkökantani koski vain joitakin artisteja ainakin niin kauan kunnes olen kuullut laajemman otannan.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • • Muokkasi: Orthoxina
  • Lähetetty: 15.07.2009 15:45
Juu, en minä sitä vastaan sotinutkaan :>. Itse vain joudun suuren epätoivon valtaan kuullessani kyseisten artistien ja muiden siihen kategoriaan laittamieni henkilöiden musiikillisia tuotoksia -.-' . Mitä taas ei saata tapahtua, jos kyseessä on oikeassa mielentilassa kuunneltu siihen siedettäväämpään puoliskoon kuuluva suomiräppi. Ei sitä kyllä itse tule soittimesta valittua, mutta ei korvatkaan valu verta kun joku muu sitä soittaa .

PS: Olipas mun edellinen viesti ärhäkkä. Ei ollut tarkoitus kuulostaa nuin kärkkäältä...
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2009 20:25
Musiikissa eniten minua nyppivät juuri räppi, hip hop ja kaikki vastaavat, en niitä sen tarkemmin osaa rajata. Ja sitten juuri nämä kaikki teinimusiikkien aatelit. Entäs sitten Poker face, argh, se koko kappale tursuaa korvista ulos joka hetkellä kun kuulee sitä joka paikassa. Eikä iskelmäkään kyllä mitään herkkua ole.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2009 20:40
Liitun tähän joukoon jota nyppii kaikenmaailman suomi räppi, hip hop ynnä muut poppisrallatukset. Ja sitten näitä piisejä soitethan radioissa varmaan sen sata kertaa aina uudestaan päivän aikana. Puistatusta. Miksi valtavirtamusiikki on niin jumalattoman kauheaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit