Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Cradle Of Filth -fanit

Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2007 13:01
suomeen odottelen kovasti mutta setti saisi olla vanhempaa tuotantoa vaikka näin tuskin kävisi
Kirjoittanut: Cursarion (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2007 14:44
Joo, CoF soi tänään aiemmin viitisen tuntia. Vaihteeksi...
Levyjä on paljon, ja pari paitaakin... Menee.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2007 17:02
Mulla on kaks niiden levyä Dusk and her embrace ja sit toi the principle of evil made flesh.Ja lisää levyjä ois kyllä tarkoitus ostaa, noi on ollu niin kovassa soitossa et menee koht puhki.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2007 18:23
joo, tykkään! omistan varmaan 5 levyä. Cruelty and the Beast ja Midiam on ehkä lemppareitani en ole ollut keikalla vaikka kovasti haluisin. ehkä seuraavalle suomen keikalle menisin.
bändin uusi musa ei kyllä läheskään ole yhtä hyvää kuin vanha tuotanto.. harmillista.
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2007 12:43
Cradle of filth on yksi suosikeistani. Levyhyllystä löytyy: Dusk and her embrace, Vempire, Cruelty and the beast, From the cradle to enslave, Midian, Bitter suites to succubi, Damnation and a day, Nympthetamine ja Thornography. Dvd:nä löytyy Heavy left handed and candid, Peace through superior firepower ja From the cradle to enslave. Sitten löytyy kaikkea muuta krääsää. Olen COF:ia kuunnellut kuutisen vuotta ja kahdella keikalla olen ollut. COF ei mielestäni ole mitenkään hyvä live bändi, valitettavasti.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2007 22:00
Tunnustaudun CoF:ista pitäväksi kummajaiseksi.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2007 15:24
Nymphetamine on hieno biisi, ja on niillä muitakin ihan kivoja. Muuten ei kuulu suosikkeihin.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2007 15:46
Kolmelta viimeiseltä levyltä löytyy muutamia "ihan hyviä" biisejä, mutta muuten bändi todellakaan ei kuulu ehdottomiin suosikkeihini.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.12.2007 15:04
Onhan CoF semmonen aika napakka bändi, Danilla kuitenkin on aika... Mielenkiintoinen ääni. Ennen tuli vaan enemmän sitä kuunneltua ja nykyään lähinnä vain vanhempaa tuotantoa...
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2007 18:23
Mulla oo mitään intoa kuunnella kun mies kirkuu ja kiljuu jotain, öristä sitä pitäis. En kyllä voi yhtään ymmärtää CoF:ia, kun instrumentaalisellakaan puolella ei ole kovin paljoa annettavaa. Mutta mä oon mä, älkää ottako itteenne, mulla on vaan huono maku.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit