Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuka on sinun synkkä kuningattaresi?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2009 15:03

Lainaus: gothicknight

Ahaa, siis näyttelijöitä ei lasketa artisteiksi.

Psst: ketju on osiossa "Musiikki ja muusikot", sen luulisi antavan jo jotain vinkkiä siitä minkä tyyppistä keskustelua tässä ketjussa haetaan. Ellei näyttelijätär laula, ei hän kuulu tähän ketjuun.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2009 23:25
Vielä pari synkkää kuningatarta tuli mieleen, kadehdittavan kaunis ja upea Cristina Scabbia jolla vahva ja hyvä ääni. Harmi vaan ettei Lacuna Coilin musiikki oikein uppoa...

Myöskin Heetteri lukeutuu mukaan miunkin listalle, hieno ja vahva ääni hänelläkin joka saa biisit elämään ja sitten muutenkin tyylikäs ja näyttävä nuori nainen.
Kirjoittanut: goottipappi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.05.2009 02:04
SILENCE at the grave ( MUN BIISI)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2009 10:33
Krhm... ketjussa keskustellaan synkistä kuningattarista eli lempparinaislaulajista. Jos olet itse laulanut biisisi ja olet oma idolisi niin fine, mutta senkin voisi ilmaista hiukka selkeämmin...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.05.2009 11:50

Lainaus: Malys_

Myöskin Heetteri lukeutuu mukaan miunkin listalle, hieno ja vahva ääni hänelläkin joka saa biisit elämään ja sitten muutenkin tyylikäs ja näyttävä nuori nainen.

Voi, kiitoksia!

Lainaus: Piiskansiima

ketjussa keskustellaan synkistä kuningattarista eli lempparinaislaulajista. Jos olet itse laulanut biisisi ja olet oma idolisi niin fine, mutta senkin voisi ilmaista hiukka selkeämmin...

Goottipappi tuskin on nainen muutenkaan, että meni kyllä niin väärään paikkaan se viesti.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2009 01:29
Tekisipä mieleni kommentoida jotain joka liittyy T. Turuseen, A. Leehen ja tähän Within Temptationin Sharoniin, sekä paskaan, massaan, ja vessanpöntöstä alas vetämiseen.

Ines ja Ja se Portisheadin heiveröinen tyttönen. :'D
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.05.2009 02:13
En oo näköjään minäkään lukenut tehtävän antoa kunnolla koska Maila Nurmista oon höpissyt pari vuotta sitten. Edelleen silti Sharon (WT) ja sen tuolla jo selitinkin, fani kun fani vuodesta toiseen ja lisään Diva Destructionin tähän kun musa on taatusti synkkää ja jotenkin ihanan "repivää" on laulajan ääni tämän synkkyyden lisäksi. Vähän vaikeaa selittää...

Muoks: Emilietä kuuntelen lähes päivittäin mutta en laske mikskään kuningattareks kun vertaa esim Sharoniin, prinsessa paremminkin. Mutta ääniala Emiliellä kovin laaja joten laitetaan ihan vaan sen takia tänne
  • Lähetetty: 14.05.2009 10:25

Lainaus: Jonepeikko

Ines ja Ja se Portisheadin heiveröinen tyttönen. :'D

Beth Gibbons
Se ei kyllä ole edes 90-luvun lopulla ollut mikään tyttönen, muistaakseni se on ihan normaalipainoinen naisimmeinenkin vielä. Mutta enkelin ääni. Ihana.

Mulle edelleen Portisheadin Beth Gibbons, Skunk Anansien Skin, Garbagen Shirley ja muutamat muut ei-metalli-tai-goottimusa-skenen -nokkanaista ovat ne ehdottomat.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 14.05.2009 14:40

Lainaus: Piiskansiima

Heetteri! :P

Aivan.. Heetteriä ei pidä ikinä unohtaa. Hän kelpaa varmaan kenelle tahansa kuningattareksi.
  • Lähetetty: 14.05.2009 14:43

Lainaus: FilthyVictorian

Aivan.. Heetteriä ei pidä ikinä unohtaa.

Musta alkaa tuntua että jengi mainitsee mut vain sen takia että mä en suutu niille. :'DDD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit