Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuka on sinun synkkä kuningattaresi?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.01.2008 15:12
No tietenkin minä itse!

No öö... Voisin sanoa vaikka Emilie Autumn. Paljon kyllä olisi vielä tutustumista muihinkin artisteihin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.01.2008 02:05

Lainaus: Heetteri

Amanda Palmer on kovasti viksu ja nokkela sanoittaja, mutta kovin kummoinen laulaja se ei ole.

Tuo pitää paikkansa tietyssä mielessä, mutta sen lauluääni ja laulutapa on persoonallinen ja se sopii DD:n musiikkiin hyvin. Ne on ainakin mulle usein tärkeämpiä kuin se laulun taidokkuus sinänsä. Lisäksi DD:ssa on paljon sellaista tietoista camp-asennetta eli jonkinlainen pieni kieli poskessa -meininki on siinä mukana vaikkeikaan kovin näkyvästi, eli AP laulaa välillä tahallaankin vähän väärin. Kuitenkin esimerkiksi vaikka Sing-biisissä se laulaa mielestäni oikein hyvin sellaista "perinteisempää" laulua.
En minä nyt mikään varsinainen Amanda-fani ole mutta ihan hauskaa musaa tuo DD.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.01.2008 19:17

Lainaus: Deadboy

Tuo pitää paikkansa tietyssä mielessä, mutta sen lauluääni ja laulutapa on persoonallinen ja se sopii DD:n musiikkiin hyvin. Ne on ainakin mulle usein tärkeämpiä kuin se laulun taidokkuus sinänsä. Lisäksi DD:ssa on paljon sellaista tietoista camp-asennetta eli jonkinlainen pieni kieli poskessa -meininki on siinä mukana vaikkeikaan kovin näkyvästi, eli AP laulaa välillä tahallaankin vähän väärin. Kuitenkin esimerkiksi vaikka Sing-biisissä se laulaa mielestäni oikein hyvin sellaista "perinteisempää" laulua.
En minä nyt mikään varsinainen Amanda-fani ole mutta ihan hauskaa musaa tuo DD.

Ihanku selittäisit mutsilles sitä, miksi ryyppäät niin paljon.

-Isnaard.

Joo, olipa GG. Kiva kun ei voi poistaa omia viestejä, ni postaillaan nyt sitte akan tunnareilla.
  • Lähetetty: 27.01.2008 19:32
^Sori, mut mä kirjoitan mielummin vaikka sitten tuollaista sepustusta kuin turhia one-linereitä. PS. Mun mutsi on ollu kuollu jo 20 vuotta, ei sille tartte selitellä.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Isnaard
  • Lähetetty: 27.01.2008 19:32

Lainaus: Miss Angel

Tarja Turunen ehdottomasti. ...lavaesiintyminen (minun makuuni).

Mäkin nautin suunnattomasti Turusen lavaesiintymisestä!

http://www.youtube.com/watch?v=fDc4XahUJTQ

1:44. Kattokaa tota tahdissa mahantaputtelua. Ehdottomasti mun suosikkimaneereja!
MUTTA! 2:35, legendaarinen yleisön kutsuminen messiin, nyt ilmeellä (TM)! Huomatkaa myös ajoittainen svengaava ilmakitarointi.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2008 15:57

^Sori, mut mä kirjoitan mielummin vaikka sitten tuollaista sepustusta kuin turhia one-linereitä. PS. Mun mutsi on ollu kuollu jo 20 vuotta, ei sille tartte selitellä.

Multa jäi hymiöt välistä. Myönnä nyt, että ilmasit itteäsi hiukka huvittavaan sävyyn.
  • Lähetetty: 28.01.2008 16:35
Jokainen tulkitsee kuten tykkää. Turhaa offia muuten koko touhu. Kuittaile mitä lystäät, en mä vaivaudu enää niihin vastailemaan.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 28.01.2008 19:06

mutta sen lauluääni ja laulutapa on persoonallinen ja se sopii DD:n musiikkiin hyvin. Ne on ainakin mulle usein tärkeämpiä kuin se laulun taidokkuus sinänsä. Lisäksi DD:ssa on paljon sellaista tietoista camp-asennetta eli jonkinlainen pieni kieli poskessa -meininki on siinä mukana vaikkeikaan kovin näkyvästi, eli AP laulaa välillä tahallaankin vähän väärin. Kuitenkin esimerkiksi vaikka Sing-biisissä se laulaa mielestäni oikein hyvin sellaista "perinteisempää" laulua.

Kyllä! Lauluääni on juurikin sopivaa tuon tyyliseen musaan ja se lavaesiintyminen...eläytyy kunnolla musiikkiin! Joten totean minäkin että Amanda Palmer on se synkkä kuningattareni
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.01.2008 22:28

Jokainen tulkitsee kuten tykkää. Turhaa offia muuten koko touhu. Kuittaile mitä lystäät, en mä vaivaudu enää niihin vastailemaan.

Eipäs nyt pojat rähistä siellä. Huomaa, että Isnaard seukkaa Heetterin kanssa, kun mullakin oli Deadboyn kanssa kitinää aluksi. Leo-kulta; täällä tietyt ihmiset kirjoittavat vähän pidempiä viestejä, ja Deadboy tietää että arvostan pitkiä replyjä. Olehan nyt kiltisti.
</off-topic>
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2008 17:55
Piti ihan miettiä, että kuuntelenko edes musiikkia jossa ois naislaulaja. Nyt en sit kuitenkaan osaa mainita vain yhtä, elikkäs mun henk. koht listan kärkisijoille pääsee Janis Joplin, Jefferson Airplanen Grace Slick (white rabbit kestää kuuntelua vuodesta toiseen) sekä Tori Amos. Se on se ääni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit