Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Musiikkilehdet

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Eli mitä sellaisia luet ja mitä mieltä olet mistäkin. Mitä suosittelet? Kirjoittakaa myös zineistä ihmeessä. Aloitan nyt vaikka vaatimattomasti että Sue tulee selailtua aina, joskus jos on vaikka baarissa päivällä yksinään kahvilla tai parilla kaljalla niin ihan ok ajanvietettä.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Sue kuuluu myös omaan lukemistoon. Rumba ja Tuhma myös kelpotavaraa.

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vastaa

Lainaus: nahkarotta

Rumba ja Tuhma myös kelpotavaraa.

Kyllähän niissä on luettavaa.
Soundi, jota tilasin joskus on aika usein pettymys, suurin osa jutuista jostain tylsistä suomirokkipändeistä ja monet ulkomaan jutut Mojosta suomennettuna. Juntusen sarjakuvat pelastaa paremmin kuin jeesusteippi.

• Vastaa
Minä luen Infernoo ja Miasmaa :P En oo kyllä kestotilaaja..Suosittelen molempia. Ja Inferno on Suomen suurin metallimusiikkilehti.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Inferno ja Sue, vähän jutunaiheiden mukaan. Molemmissa on mielestäni ihan hyvä ja asiansa osaava toimitus, ja Infernossa hyvää plussaa ovat hevisetien ruokaohjeet! Infernossa on myös runsaasti levyarvioita mikä helpottaa itselle uusiin bändeihin tutstumista.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: nahkarotta

..Tuhma myös kelpotavaraa.

Myydäänkö Tuhmaa irtonumeroina Helsinkiä pohjoisempana? Aina frendin luona käydessä tulee luettua & loistolehti kieltämättä. Mitä tuskin tarvii edes epäillä, kun on tuttuja tekemässä tuota lehteä. (:

Levynkeräilijän erikoislehtiä käyn kirjastossa lukemassa. Himottais tutustua näihin pienempiin punk-skenen lehtiin kasariajoilta ja taaempaa. Viis euroa per lehti vaan tuntuu mun budjettiini helkkarin kalliilta.

ääh, en mä taida hirveän paljoa lehtiä ja tän päivän populaarikulttuuria seurata. 80-luvun Soundeja, Suosikkeja, OK-lehtiä ja ulkomaisista Okej ja Bravo, näitä löytyy kasapäin. Ennen oli kaikki paremmin, joo-o!

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

Lainaus: Cata

Myydäänkö Tuhmaa irtonumeroina Helsinkiä pohjoisempana?

Ei sitä mun tietääkseni myydä irtonumeroina ollenkaan vaan jaetaan. Mua ketuttaa kun Jyväskylässä ei ole sen jakelua. Lahdessa ainakin on eli kyllä, mutta en tiedä onkon sen pohjoisempana.

Lainaus: Cata

Himottais tutustua näihin pienempiin punk-skenen lehtiin kasariajoilta ja taaempaa.

Ainakin Hilseet olis aika kiva omistaa mutta aika kovia hintoja niistä tietääkseni pyydetään.

• Vastaa
Inferno ja Sue. Ainoa ongelma vaan on ku ei meinaa ikinä riittää aika lukemiseen.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa
Inferno, Miasma ja Sue. En kylläkään mitenkään säännöllisesti noita osta ja lue. Silloin vain kun niissä on jotain jännää.
Enemmän semmoiseen musiikkiin "mistä minä pidän" keskittyineitä lehtiä ei ainakaan täällä pohjoisessa ole näkynyt.
  • Vastaa
Suea ja Miasmaa luen minäkin.
Näiden lisäksi luen myös satunnaisesti Orkusta, tuota vaan ei harmillisesti aina tahdo kaupoista löytyä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.