Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2008 00:42
Mulla on aina ollut omituinen musiikkimaku. Tykkään hevistä (siis kasarista), popista, industrialista, ja melkein mistä vain mikä sopii kulloiseenkin tunnelmaan. Viimeisen parin vuoden ihastus on ollut kaksi hyvin erilaista: Jann Wilde (juu ihan oikeasti) ja Rammstein. P!nkin mainitsen aina, koska mimmin tyyli on lyömätön.

Kun näin Wilden euroviisukarsinnoissa niin sydän lähti oitis kierroksille. Tuli muistuma vanhaan suosikkiin Queeniin, ja ah miten dramaattinen esitys!! Rammstein taas on vastaa ihan toisenlaiseen tarpeeseen. Osittain hyvin aggressiiviseen.

Aika paljon mulla vaikuttaa laulajan persoona ja ääni. Deathlike Silence iski puhtaasti Ms Mayan äänen voimin. Miten voi niin pienestä ihmisestä lähteä niin mahtava ääni!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.10.2008 11:37

Lainaus: MetalMama

Rammstein taas on vastaa ihan toisenlaiseen tarpeeseen. Osittain hyvin aggressiiviseen.

Rammstein on mainiota kamaa, etenkin autossa huudatettavaksi. Hupaisinta on se, että sain aikoinaan ilmaiseksi liput Jäähallikeikalle 2001, vaikken edes pitänyt bändistä, ja aloin vasta myöhemmin diggailemaan. Hukkaan meni sekin keikka, vaikka kovasti pogosin mukana.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.10.2008 14:37
Tämä ei nyt ole bändi- vaan artisti-ihastus, mutta kuitenkin: Törmäsin puolivahingossa Marié Digbyn musiikkiin YouTubessa. Kaunista, vaikka hänen edustamansa musiikkisuuntaus ei olekaan ihan sitä mitä yleensä kuuntelen. Ja vielä sekin, että hän on sekä kaunisääninen että kaunis kasvoiltaan. Ja taitaa soittaakin itse varsin hyvin.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.10.2008 10:20
Uusin ihastus... Emilie Autumn. Piti kurkkia, että mistä nyt on kyse un kaikki häntä niin ylistää. Ja niinhän siinä sitten kävi, että ihastuin.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2008 20:29
Olen jo kuunnellut The Birthday Massacrea jonkin aikaa, mutta vasta nyt kun ostin Walking with Strangers, rakastuin
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2008 17:38
Tämä ei nyt ole ihan uusin ihastus eikä taaskaan edes bändi, mutta pahko ihqttaa johonkin ketjuun: Sarah Brightman. Persoonallista musiikkia, kaunis ääni, upeita biisejä ja fantastisia musiikkivideoita. Monet Harem -albumin kappaleet (joista en tosin ole kuullut ihan kaikkia) ovat erityisen hyviä mielestäni. Lisäksi hän on laulanut mm. useissa musikaaleissa.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2008 18:05

Lainaus: Swanette

Sarah Brightman

Minäkin pidän joistakin hänen biiseistään, omistan uusimman Symphony-levyn ja jonkun kokoelmalevyn (isältä pöllitty!). Fleurs du Mal, Scarborough Fair, Captain Nemo ja Only an Ocean Away ovat ihania
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2008 11:31
Ihastuin viimesi Gothministeriin. Veli sattumoisin kuuntelutti yhden biisin minulle ja ihastuin, sitten rupesin metsästämään lisää. Harmi vaan kun en ole kovin hyvin löytänyt näitä, vaan muutaman hyvän biisin ja pari sattumaa, joista en välitä. Pidän eteenkin laulajan äänestä, musiikki on hyvää, mutta joissakin biiseisä pieni pilkunviilaus tekis siitä täydellistä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.11.2008 20:45
Sueden esikoislevy on joku mahtavin Olen täysin rakastunut. Brett Andersonin ääni on jotain Morriseyn ja David Bowien väliltä, kitarat ovat ihanan fuzziset ja tarttuvat. Nam.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.11.2008 01:30
Tristesse De La Luneen tutustuin ja oli todella hyvä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit