Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 16.03.2009 21:12
Doomiin tuli tossa viimekuussa tutustuttua ja tykästyttyä, ei tosin ihan yht kovaa kamaa ku Amebix mut oivallista vitutusmusaa silti.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.03.2009 17:59
Dope Stars.inc soitti viikonloppuna gloriassa ja voi että

Jotenkin pidin todella paljon niiden industrial-rock'n'rollista, sellaista menevää. Tykkään itse soittaa koskettimilla kaikkea elektronista synapopista tranceen ja ebm:stä industrialiin, joten tämäntyyppinen musiikki iskee muhun aika helposti.

Olisin noiden synisti milloin vain
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 24.03.2009 21:03
Löysin Angelspit -nimisen yhtyeen. Onko tämä nyt sitten EBM/industrialia vai mitä, olen niin huono lokeroimaan musiikkia ja tunnistamaan genrejä.
Pidän todella paljon laulajan äänestä, ja hänhän on kauniskin! Minusta on hienoa, että yhtye jaksaa panostaa musiikin lisäksi myös upeaan ja näyttävään ulkomuotoon.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:19
Otin ja tyksätyin viimein Emilie Autumniin. Vielä pari viikkoa sitten en pitänyt sitä mitenkään erityisenä, mutta tänä aamuna kun laitoin soimaan niin alkoikin vallan tanssituttaa. Olisiko tämä nyt sitten näitä kevättä rinnassa- juttuja, vai onko musiikkimakuni oikeasti "kypsynyt"?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 22:51
Emilie Autumnille pitää antaa vähän aikaa ja mahdollisuutta ennen kuin tekee lopullisen päätöksen. Enpä minäkään neidon musiikille juurikaan ensin lämmennyt, mutta sitten Misery Loves Company kolahti ja on edelleen ehdottomasti kaikkien aikojen lempibiisieni joukossa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:21
No, olen antanut hänelle mahdollisuuden ja aikaakin reilun vuoden verran, mutta nyt vasta otti ja kolahti. Eli kyllä, vaati kypsyttelyä.
Kirjoittanut: Festival (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.03.2009 21:35
Tällä hetkellä suuresti ihastunut The Crüxshadowsiin. En tiedä miksi, mutta sen tiedän, että laulajan ääni on ihana! Ja laulaja on itse aikamoinen jysäys, ai että sen hiukset
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 27.03.2009 20:59
Kuunneltiin just äsken juutuubista vanhaa kunnon King Diamondia. Tuli uusi ihastus, kun ei oo kuullut pitkään aikaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.03.2009 21:08

Lainaus: Faith Black

Angelspit

Kyllä, Angelspit on varsin mukavaa musiikkia, ja onhan laulajakin kaunis Kuuntelin bändiä pari vuotta sitten, mutta loppujen lopuksi biisien tylsyys (= laulaja ei juurikaan laula, vaan enemmänkin sanelee) alkoi tökkiä.

Itse en ole kyllä löytänyt mitään uutta ja kivaa viime aikoina.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.04.2009 17:15
Blutengeliin ihastuin kovasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit