Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2010 09:23

Lainaus: Chap

Killing Joke oli jostain syystä ollut kauan sellainen bändi, jonka musiikista en vain saanut minkäänlaista otetta. Kesällä kuuntelin yhtyeen uusimman levyn ja vasta syksyllä oikeasti ihastuin Killing Jokeen. Eli nyt kovassa kuuntelussa on ollut Killing Joken vanhempi ja uudempi tuotanto

Komp! Oon itse kuunnellut ko. pändiä aiemminkin, mutta nyt se kolahti niin antaumuksella että aijai.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.11.2010 17:44
Kuuntelen jenkkipunkkia kohtuullisen vähän ja pari vuotta oon venannu että The Germs Antologian hinta tippuis. Rupes vituttaa ku vieläki hinta pyörii 20e ympärillä joten latasin sen ja totesin, että suositusten mukaisesti saatanan kovaa kamaa eli levy lähtee ostoon heti ku sen saa järkevällä hinnalla.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2010 21:22
Die So Fluid. Olin kuullut bändin MySpaceista pari biisiä, ja ostin The World Is Too Big For One Lifetime levyn tänään Anttilasta. En sanoisi olevani vielä ihastunut bändin musiikkiin, mutta hyvältähän he kuulostavat ja on mukavaa saada vähän vaihtelua industrial-pumputukseen mitä olen kuunnellut paljon lähiaikoina.
Olen myös kokenut musiikkirenessanssin Christian Deathia koskien. Olen tykännyt CD:stä jo monta vuotta, mutta olen kuunnellut heidän musiikkiaan erityisen paljon viimeisen viikon.
Kirjoittanut: Black sun child (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.12.2010 14:25
Törmäsin sattumalta youtubessa Villieläin bändiin ja kuulostaa erittäin hyvälle, pitää alkaa siis metsästää kaikki albumit onkohan tämän tyylisiä bändejä enemmänkin? Saa laittaa listaa jos joku tietää kiitos
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.12.2010 18:54
Sigue Sigue Sputnik näin tästä joskus jonku musavideon ja pidin näitä ihan törkeen ärsyttävinä. Tänään tsekkasin spotifystä huvikseni ja toista tuntia luukutan tässä Dress For Excessiä.

Sisäinen new wave disconössöni herää taas vähän talven pimeyden ahdistuksestaan ja laskee hetkeksi goottilevyt sivuun, koska täähän on ihan mieletöntä! Ihanaa! Tältä varmaan aika pitkälti kuulostais, ku Billy Idol ja Duran Duran harrastais syntetisaattoreiden päällä seksiä Suiciden soittaessa taustalla jotain hämärää!

Kuunnelkaa kappale Rockit Miss USA niin ymmärrätte mitä meinaan
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 18.12.2010 13:33
Bohren & Der Club of Gore
Uuh. Jazzin, ambientin ja metallisoundien sekasikiö. Kuulin tätä eilen ensimmäistä kertaa, ja suurena jatsin ystävänä innostuin kovasti. Nyt kuuntelen enempi näitä levyjä, niistä Black Earth vaikuttaisi tähän mennessä parhaalta ja sisältää eniten ja jazz-elementtejä. Ainakin uusin levy (Spotifyin mukaan uusin, en tiedä jos täältä puuttuu levyjä), Dolores, on paljon ambientimpaa ja vähän yksitoikkoinen meikäläisen makuun. Mutta tuo Black Earth -albumi iski kyllä lujaa.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2010 14:50
Abe Vigoda
Jonkinlainen kokeellista indiepoppia tekevä poppoo tämä on. Kuuntelin uusinta albumia Spotifysta ja upposi totaalisesti. Hyvin synapohjaista musiikkia, mutta paikoittain hyvin goottiystävällistä, lähinnä siis jos tykkää enemmän 80-luvun truugoottimeiningistä.

Spotifyn omistajille lempibiisini levyltä.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2010 17:53
Tutustuin vähän aikaa sitten Pink Turns Blue
bändiin
En oikein tiedä että mitä genreä edustaa, mutta jokatapauksessa kuulostaa hyvältä.
Taisin löytää bändin Lastfm:n kautta ja suosikkibiiseihini kuuluu ehdottomasti Walking on both sides.

Tässä kyseinen biisi: URL
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • • Muokkasi: UndyingDreams
  • Lähetetty: 21.12.2010 12:38

Lainaus: Embize

Tutustuin vähän aikaa sitten Pink Turns Blue
bändiin. En oikein tiedä että mitä genreä edustaa, mutta jokatapauksessa kuulostaa hyvältä.

Kyllä tuo mun mielestä on ihan sitä itseään, eli jotain indie-darkwave goottirock -kamaa Luulin että tuo on sellainen neo-batcave bändi mutta ovat ilmeisesti aloittaneet jo 80-luvulla. Törmäsin itsekin kyseiseen bändiin Strobelight Recordsin sivuilta, niiden nettikaupassa on vaikka kuinka paljon tuontyyppistä musiikkia tarjolla Pitäs joskus tehdä sieltä tilaus mut harmi vaan että aika kallista on.

Minun uusin varsinainen ihastus taitaa olla tuo Astral Porjection
, jota kuuntelin jo pari-kolme vuotta sitten, mutta jonka levyjä oon vihdoin saanu itselleni muutaman kappaleen ja kunnolla tutustunu. Todella mukavaa Goa Trance -musiikkia. Goottipuolella ei olekaan ollut uutta ihastusta vähään aikaan, tekisi mieli löytää taas muutama uusi kiva bändi
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2010 12:51

Lainaus: UndyingDreams

Kyllä tuo mun mielestä on ihan sitä itseään, eli jotain indie-darkwave goottirock -kamaa

Juu. Arvelinkin vähän sen olevan jotain tuon tyyppistä musiikkia
Pitääpä käydä tuolla Strobelight recordsin sivuilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit