Gootti.net

Mitä kuuntelette kun on paha olla ?

Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2012 21:08
Huonoina päivinä kuuntelen kaikki biisit jotka tiedän Evanescenceltä, masentaa entistä enemmän toki, mutta se menee yleensä ohi viikossa. Mötley Crüe sitten taas auttaa saamaan hyvän fiiliksen.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2012 02:42

Lainaus: Kuolonenkeli

Anyxia, tarkotatko LMFAO:n "I'm sexy and I know it"? Hyvä biisi

Joo juuri sitä! Joskus ku se alko soimaan radioissa ni kaveri sitä autossa sitten mulle soitti ja voi että ku tuli hyvä olo jos vähänkää itsetunto on laskussa ni tuota ku kuuntelee ni kyllä kohenee : DDD
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2012 12:12
The cure - Disintegration
HIM - Venus Doom

Noi ne yleensä on
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 20.12.2012 23:07
"kun on paha olla ?" kuuntelen jotain semmoista:

Draconian - A Scenery of Loss
http://www.youtube.com/watch?v=qK_Mv7bz5do
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2012 20:04
Aarh, oma vikinä ja vinkuna kuulostaa aivan parhaalta. Ei...kyllä se hiljaisuus on pahinta, joten vähän riippuen pahan olon asteesta Sentencediä, the Curea, Soporia en unelmoikaan sen sijaan laittavani stereoihin jos sydänalaa ahdistaa, siitä tulisi vain sellainen myötäilevä vielä kamalampi olo vaikka hyvälle ja mystiselle tuulelle sopiikin. Ja muutenkin pannassa on kaikki överi-itkuiselta kuulostavat lauluäänet. Hieman lievempään ikävään fiilikseen, vaikka yksinäisyyteen Long John Hunterin (bluesjäbä) Everybody Knows sopii aivan hyvin, ja pelkkään piristyksen tarpeeseen jotain pirteää zydecoa. Selkään puukotettuna Sisters of Mercyn I Was Wrong on jokseenkin hyvä. Mulla nuo angstin eri vivahteet ovat aika moninaisia ja joskus ihan spesifisti lääkittävissä musiikilla.
Kirjoittanut: Darkmessenger (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.12.2012 09:54
Varmaan ainakin Kiinalaisen masentavan black metallin sanansaattajia Be Persecutedia. Debyytti levy saa oikeasti jotenkin minut ahdistumaan, tykkään. Sitten yleensä kaikkea mahollisimman synkkää musaa bläkkiksellä jatketaan Lifelover, Forgotten Tomb, Anorexia Nervosa, Peste Noire. Musiikkia jossa on melodiaa ja joka on mahollisimman häiriintynyttä samalla ja joissa vokaali suoritukset potkii perseelle kunnolla Forgotten Tombissa ei niin hyvin kuin noissa muissa.. Kuuntelen näitä kyllä aina eikä mulla oo aina paha olla. Gootimmasta puolesta Diary Of Dreamsilla on jotain vallan mainioita itkemisbiisejä :Wumpscut:n synkät ja karmivat biisit saavat mieleni sopivaan kieroutuneeseen olotilaan jossa monesti haluan sen olevan. Ymmärrän Auvista ja Saarta kuinka saattoivat seota Wumpscutista onneksi itse olen heitä voimakkaampi. Ja Katatonia myöskin vahvasti osaa pitää minut pahan olon syövereissä tarvittaessa. Musiikkia joka on synkkää, kaunista, karmivaa ahdistavaa
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2012 03:17
Viime aikoina jos on ollu sellanen olo että pitää purra hammasta ja puristaa kädet nyrkkiin ettei hyökkää vastaan tulevan ihmisen kimppuun, olen kuunnellut Marilyn Mansonin Eat me, drink me-biisiä. Jotenkin se "this is only a game"-hoenta rauhottaa mua.

En ole väkivaltainen. Kyllä suurin piirtein kaikki varmaan tietää sen itkupotkuraivarinpartaalla-olon.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2013 15:21
My dying briden -Like gods of the sun-levyä. Se on ahdistava.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2013 00:38
Evanescence - My Heart Is Broken
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2013 12:57
Parhaat kappaleet masennuksessa on sellaisia jotka saavat itkemään. Itkeminen on oikeastaan todella mukavaa, siitä saa hyvin vapautuneen ja seesteisen olon jahka on saanut silmät pyyhittyä ja nenän niistettyä. Eräs hyvä kappale on Lana Del Reyn Dark Paradise.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit