Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Väärin kuultuja laulunsanoja?

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2009 09:46

Lainaus: Positiivinenpakana

Apulannan kappaleesta Armo kuulin ihan varmasti, että nyt ne tunnustaa huumeiden käytön:
"Vielä on aikaa viimeiseen viivaan, tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista."
Oikeasti taitaa kuitenkin mennä, notta:
"Vielä on aikaa viimeiseen tiimaan, tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista

Itse luulin noin kauan. Ja löin kaverin kanssa vetoa että onko se viiva vai tiima mikä siinä lauletaan. Hävisin.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 16:55

Lainaus: Slytherin

Kuuntelin näitä sanoja oikein kunnolla vasta kerran metrossa, ja kun kuulin pimeän lordin tehneen pastaa, hajosin niin pahasti, että muut katteli aika pitkään minnuu vähän kieroon

*Tirsk* aika mainio!!

Kuuntelin itse aikoinani Queenia, ja etenkin kappaletta "Who wants to live forever?"
Kuulin ja luulin pitkään, että biisissä lauletaan " I love my style!...". Eli on ukolla pokkaa laulaa sydäntä raastavin sanoin kun ei ole aikaa ja paikkaa rakkaudelle, koska on niin itseään täynnä !

Vuosia myöhemmin tajusin kuitenkin sanojen menevän näin " our love must die!..." AAAH, no nyt se on järkeenkäypää ;D
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 17:35

Lainaus: Dragonfly

Kuulin ja luulin pitkään, että biisissä lauletaan " I love my style!...".

D:
Nyt murtui joku hieno illuusio. Luulin meinaan tähän asti ihan samoin, ja pidin sitä vielä jotenkin aika hienona kaikessa randomiudessaan.
Too bad, täytyy sanoa. DD:
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.12.2009 19:40
Sain vasta vähän aikaa sitten tietää, että W.A.S.P:in I wanna be somebody- nimisessä biisissä lauletaan kertosäkeessä: I wanna be somebody, be somebody soon
Luulin siinä laulettavan: I wanna be somebody, be somebody cool.

Jotenkin toivoisin, että siinä oikeasti laulettaisiin jonkun halusta olla cool...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.12.2009 22:10
Kuulin aluksi Nightwishin Amarant-biisissä, että siinä kertsissä laulettaisiin: Jesus know i'm sorrow!
Oikeasti, sit kun sain sanat, niin siinä onkin: The tears of snow-white sorrow!
No, meni ainakin yks sana oikein
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.12.2009 22:52

Lainaus: poison

Kuulin aluksi Nightwishin Amarant-biisissä, että siinä kertsissä laulettaisiin: Jesus know i'm sorrow!

Minäkin olen kuullut siinä jotain Jeesuksesta, mutten ole ikinä miettinyt, että mitä siinä tarkasti lauletaan. En ole edes pitänyt sitä outona tai ajatellut, että sanat menisivätkin eri tavalla...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 28.12.2009 23:07

Lainaus: Gothica

. En ole edes pitänyt sitä outona tai ajatellut, että sanat menisivätkin eri tavalla...

Mä kanssa luulin, että nehän on ihan loogiset sanat, mut totuus paljastui, kun printtasin sanat netistä!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.12.2009 23:27

Lainaus: poison

Mä kanssa luulin, että nehän on ihan loogiset sanat, mut totuus paljastui, kun printtasin sanat netistä

mulla kans netti toi valaistuksen. miä luulin että se kyseinen kohta menee "Jesus knows my sorrow" että mitä ihmettä?
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2009 01:28
Mä kuulin samaisen biisin kertsin alun pitkän aikaa muodossa "Where is the one, the never fading...", vaikka se kai oikeasti menee "Caress the one, the never fading...."
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2009 08:26
Työmatkalla radiosta tuli Led Zeppelinin Stairway to Heaven. Loppua kohden aloin pohtimaan että miksi ihmeessä siiliin on asennettu summeri... Koska aivan selkeästi siinä lauletaan:

"If there's a buzzer in your hedgehog"

Lyriikat väittävät että hän lauloi:

"If there's a bustle in your hedgerow"

Mutta olen aivan varma että laulussa puhutaan siileistä ja summereista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit