Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Väärin kuultuja laulunsanoja?

Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2014 23:07
Turisas - Sahti-Waari

Oikein: Murtumaan ei kristityn miekkakaan meitä saa
Väärin: Kurkkumaal ei kristityn miekkakaan meitä saa

Hämmennyin.
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 20.07.2014 05:08
Hocico - A Fatal Desire

There's some flesh going on.. laadidaa..
instead of "flesh's calling on"

On noita väärinkuultuja kyllä paljon enemmänkin.
Olin esim. monta vuotta luullut, että Depeche Moden Personal Jesus -biisissä lauletaan "Reach out and touch flame!" "faith" sijaan. Oli itse asiassa aika pettymys saada tietää totuus, enkä heti pystynyt kyväksymään sitä. Mutta siitä nyt on aikaa.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 20.07.2014 10:35
Sain vasta vähän aikaa sitten tietää, että Kilisee kilisee kulkusen kohta Käy yli harjanteen kulku reen hiljalleen EI mene Käy yli harjanteen kulkunen hiljalleen.

Pariisin kevät Saari
Oikein: Ehkä ois helpompaa, ehkä ois helpompaa olla
Minä: Ehkä ois pomppaa, ehkä ois pomppaa olla

Ihmettelin pitkään mitä tässä oikein tarkoitetaan ennen kuin tarkistin sanoitukset. Vaikka olin kuunnellut biisin lukuisia kertoja niin en vaan kuullut tuota "hel" tavua.
Kirjoittanut: marlene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.01.2015 22:32
Ehkä mieleenjäävin juttu oli kun make kuunteli Sielun veljiä, ja lauloi mukana jotta, kaikki tahtoo elää,zäkäzäkä uhkuu voimasta. Vaikka sanoitus menee että säkenöivästä voimasta. Hajottiin muuten varsin pahasti!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit