Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Deathrical hakee synistiä!!

• Muokkasi: Mystiq
    • Vastaa
    Deathrical

Osaavalle synistille tarvetta metallibändissä eteläsuomesta.
    Kunntele kappaleet www.deathrical.com

Yhteystiedot:
    040-7039487
    band@deathrical.com
    • Vastaa
    Tätä ilmoitustanne kannattaa levittää myös Metallifoorumilla.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
    Minä kuulen noista teidän kappaleistanne vain niin lyhyet pätkät, etten osaa sanoa paljon mitään lisää. Jee, kolme säveltä kuulin pianolta. Kannattaa laittaa hieman pidemmät, varmaan joku moka nyt sattunut

Fuck this Shit. Fuck You?

• Vastaa
    Kävin tarkistamas niin kyllä ainakin itellä kuuluu ihan kokonaan biisit. Pitää tutkailla. Mut jos et saa biisejä kuunneltuu sivuilta niin samat viisut löytyy www.myspace.com/deathrical sivulta.
    • Vastaa
    Tais sitten mun kone kusta taas vaihteeks. Mutta taisittekin löytää jo synistin itsellenne, niin mun ei tarvitse tarjota itseäni. En kyllä varmaan olisi tullut kun menis näkemykset aika pahasti ristiin tuon musiikin suhteen. Muuten kyllä ihan ok kuulosta settiä teillä, että onnea vaan jatkoon

Fuck this Shit. Fuck You?

• Vastaa
    Tällä hetkellä ei ole varsinaista synistiä, et sinällään otetaan kaikkia ehdotuksia vastaan.
      • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 7 goottiyhteisön jäsentä (Toxo, Layil, Aracnathea, Selah, Funereal Soul, emanon, eyrie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!