Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Bändiä pystyyn ? (pk-seutu)

• Vastaa
Kauan on tehnyt mieli perustaa vanhojen goottibändien jalanjäljissä kulkeva bändi. Hyvä meininki, rumpukone, paljon savua jne Vois soitella etenkin Sisters of Mercy covereita ja muutakin vanhaa matskua kuten myös omia biisejäni.

Minulta löytyy treenikämppä (jossa PA-kamat), rumpukone, basso, kitara, syntikka ym. Innostuneita ihmisiä kaipaisin. Itse kykenen hoitamaan rumpujen ohjelmoinnin, komppikitaran tai basson ja/tai mahdolliset örinä/rääkymislaulut (cleanilla en osaa).

Onko pk-seudulla lahjakkaita ihmisiä joita projekti voisi kiinnostaa ? Sanotaan että mikään ammattilaistasoinen ei tarvitse olla kun en ole itsekkään mutta soittaa tai laulaa tulisi osata edes jotenkin.

Fatfuck has the forum.

• Vastaa
Harmistus etten asusta pääkaupunki seudulla, muutoin voisi innostaakkin.

amen..

• Vastaa
Mua kiinostaa todella.
Sisters of mercya en osaa mutta mullakin on omia biisejä, voisihan niitä sitten väsäillä yhdessä.
Kovin biisi ikinä?
Musta se on Picture
http://www.bolt.com/art0/audio/2208716
Mulla on muitakin mutta sun biisit on myöskin tärkeitä.
Kirjoittele mulle artonie@fastmail.fm jos kiinnostaa
  • Vastaa
Kiinnostusta olisi juuri tuon tyyliseen musaan, mutta helsingissä käyn näin arkisin vain ehkä kerran kuussa : /

Mikko Korpiaho

• Vastaa
Kiinnostus on iso... Pitihän mun kavereiden kaa perustaa bändi joskus vuos sitte, (Sukulainen kuulemma joku kuuluisa humppalaulaja, josta en tiedä yhtää) <- nii siel olis ollu kaikki kamat, mutta se jotenkin jäi. Musiikin sanoista tuli ristiriitaa. Mä halusin synkkiä ja tarinan mukaisia, toinen halusi iloisia ja tarinan mukaisia ja toinen jotain sen omaa... "/
Et jätettiin välii... Mulla on joitain "biisejä" laatikon pohjalla...
Itse asun helsingin lähellä, ja olis kiva päästä pakoon vanhempia!

Tamashii=sielu

• Vastaa
Jep.

Mullakin on ollut jo jonkin aikaa samanlaiset intressit mielessä.

Lyriikoita olen kirjoitellut jo pitkään ja pikku hiljaa niiden ympärille on alkanut kehittyä ideoita biiseistä ja tätä mukaa bändistä. Jos kiinnostaa, lyriikoita voi käydä katsomassa osoitteessa

http://imagineryboy.greatestjournal.com

Este omalle bänditoiminnalle on tähän mennessä ollut lähinnä se, että osaan jonkun verran laulaa, mutten soittaa enkä säveltää, ja aikaisempaa bändikokemusta ei ole. Omaan mielestäni suht hyvän lauluääneen, mutta mahdollisuudet sen treenamiseen omissa oloissani on lähinnä olemattomat. Maailma on sen verran raadollinen paikka, että jos et ole "valmis" laulaja niin kovin montaa ei jaksa kiinnostaa.

Halua, kiinnostusta ja uskoa omiin resursseihin kuitenkin olisi. Jos tykkäsit lyriikoista tai kiinnostuit ihan muuten vaan, pistä mailia osoitteeseen

firewalkwithme@city.fi

(eli muutkin saa ottaa yhteyttä kuin tän viestiketjun edelliset kirjoittajat)

Scary monsters, super creeps, keep me running, running scared...

• Vastaa
Mikäli tarjous on vielä voimassa niin tottakai kiinnostaa. On nimittäin itsekin pitänyt bändi perustaa, mutta se kaatui kamojen hankintaan. Jotenkuten osaan soittaakin, vuosi ja vähän päälle on tuullut kitaraa soiteltua, joten täysin taidoton en ole, mutta itse en kovin paljon taitoihini luottaisi. Sisters Of Mercyä en osaa, mutta voin opetella.

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, Shall be lifted... nevermore... Edgar Allan Poe The Raven (1845)

• Vastaa
On voimassa tarjous. Joka kuukausi joudun 100 eur maksamaan treeniksestä jossa en yksinään edes jaksa käydä. Yksi viikko yks bändi pyyteli mun bändiä mukaan keikoille Factoryyn, Väiskiin ja Nosturiin mut jouduin kieltäytymään kun ei ole soittajia Viime juhannuksena ois myös Liberteen otettu.... Menny melko paljon hyviä keikka mahdollisuuksia sivu suun ja demon tekokin viivästynyt kun ei vaan löydy ihmisiä. En tiedä onko mun musa ****** (tuskin kun keikoille kositaan ja positiivista kommenttii on kuitenkin jaeltu) vai oonko mä kenties ihmisenä niin hirvee... Outo homma.

Ei oo enää mitää kriteereitä, niin vaikeeks tää homma on osoittautunu. Kun löytys ees yks ukko seisomaan mun viereen ja rämppää jotai ni mentäs treenaa ja sit heti ku pysyy homma kuosis ni aloitettas keikkailu ja siin samal demoo väännettäs.

Mä oon huono poimii ihmisten osoitteita ja mailailee, ottakaa te muhun yhteyttä. Jos teil on mese ni laittakaa listaan, muussa tapauksessa pistäkää mailia -> dreamer_of_pictures@hotmail.com ni vois funtsii.

Kaikki jolla on vähänkään laulun tai soiton lahjoja, voi ottaa yhteyttä, en vaadi ihmeellisyyksiä, kuhan nyt sais vaa projektin käyntiin ettei treenis ois tyhjillään.

Fatfuck has the forum.

• Vastaa
olen ennen bändissä ollut ja monelle sadalle ihmiselle useasti esiintynyt ja laulanut, ääntä on kehuttu. piano/koskettimet menevät jotenkuten, mutta laulan eniten. asun pääkaupunkiseudulla, joten kiinostusta on. Sisters of Mercya en kyllä osaa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Lainaus: Iiriva olen ennen bändissä ollut ja monelle sadalle ihmiselle useasti esiintynyt ja laulanut, ääntä on kehuttu. piano/koskettimet menevät jotenkuten, mutta laulan eniten. asun pääkaupunkiseudulla, joten kiinostusta on. Sisters of Mercya en kyllä osaa.

Kosketinsoittajalle ois kyllä kysyntää ja varmaan saisit jonkin verran laulaakkin. Laita mulle mailia tai lisää meseen niin vois jutella lisää.

Fatfuck has the forum.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Kedira, Jacob, Zanette, SyllaBoreal, HepZusi). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!