On voimassa tarjous. Joka kuukausi joudun 100 eur maksamaan treeniksestä jossa en yksinään edes jaksa käydä. Yksi viikko yks bändi pyyteli mun bändiä mukaan keikoille Factoryyn, Väiskiin ja Nosturiin mut jouduin kieltäytymään kun ei ole soittajia

Viime juhannuksena ois myös Liberteen otettu.... Menny melko paljon hyviä keikka mahdollisuuksia sivu suun ja demon tekokin viivästynyt kun ei vaan löydy ihmisiä. En tiedä onko mun musa ****** (tuskin kun keikoille kositaan ja positiivista kommenttii on kuitenkin jaeltu) vai oonko mä kenties ihmisenä niin hirvee... Outo homma.
Ei oo enää mitää kriteereitä, niin vaikeeks tää homma on osoittautunu. Kun löytys ees yks ukko seisomaan mun viereen ja rämppää jotai ni mentäs treenaa ja sit heti ku pysyy homma kuosis ni aloitettas keikkailu ja siin samal demoo väännettäs.
Mä oon huono poimii ihmisten osoitteita ja mailailee, ottakaa te muhun yhteyttä. Jos teil on mese ni laittakaa listaan, muussa tapauksessa pistäkää mailia -> dreamer_of_pictures@hotmail.com ni vois funtsii.
Kaikki jolla on vähänkään laulun tai soiton lahjoja, voi ottaa yhteyttä, en vaadi ihmeellisyyksiä, kuhan nyt sais vaa projektin käyntiin ettei treenis ois tyhjillään.
Fatfuck has the forum.