Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka hyvin tunnet suosikkibändisi?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2012 00:21
laulajat ovat oma passioni.
oon koulussa pitänyt tunnin esitelmän michael jacksonista ilman mitään papereita.
criss angelinkin tunnen niinkuin omat taskuni.
ja kornikin on tuttu.

fanikamat......no mj aikoina painoin ite tai ostin......
äeti teki kynäruiskulla criss angel fani paidat ja korn paitoja ei oo tullut vielä tehetyä.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2012 00:31
No, tiedän melko paljon lempparibändistäni (olen Marilyn Manson-fani, älkää tappako!) koska nyt luin Marilynin elämänkerran Helvettiin ja takaisin Marilyn Manson, joka oli muuten helevetin masentava ja käsityksiä muuttava... jotenkin se sai silti siihen väännettyä onnellista muistuttavan lopun
Nightwish on kanssa siinä mieltymysten kärjessä ja muutamia lyriikoita osaan kohta joku tulee huutamaan mua parempaan musiikkimakuun
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2012 12:19
Rehellisesti sanottuna, osaisin pitää kunnollisen esitelmän HIMistä ilman papereita tai minkäänlaista ennakkosuunnittelua Sen verran hyvin olen tuohon bändiin perehtynyt.
Fanitan jonkin verran monia bändejä ja artisteja, mutta HIMiä voisin sanoa fanittavani ihan tosissani
Harmillisesti omistan kuitenkin ihan helvetin vähän kaikkia fanikamoja, enkä oo käynyt vielä kertaakaan kiekalla Fanitus alkoi v. 2010 kesällä, eikä HIM ole sinä aikana juurikaan esiintynyt. Ikäni puolesta en vielä tavastialle pääse helldone festivaaleille, ja sekös vituttaa! HIM nimittäin on sielä neljänä peräkkäisenä iltana > (ikärajat sucks!) Mutta niin... kaikki albumit omistan ja muutaman kokoelman plus pari DVD:tä. Ja haluan vaan lisää!

Ja täysin suurentelematta, mun elämäni suurin haave oli tavata HIM, ja thanks for god! Se on toteutunut! Se hetki oli maaginen. Ihan tosi. Se oli sellanen once in a lifetime.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit