Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Teräsbetoni

• Vastaa
...Aargh. (Ei, mulla ei ole muuta sanottavaa. Hajosin juuri Euroviisuihin. Jokaisen esiintyjän kohdalla kuolen vähän enemmän.)

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Hajosin juuri Euroviisuihin. J

Hakee teippiä ja tulee korjaamaan..
Sitäkö kaikki ovatkin katsomassa, kun täällä ei ole ketään?

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Nimenomaan Aivan ihanaa asennemusiikkia ****** europopin seassa. Ach, das ist gut, ja!

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Miten helvetissä joku Teräspekoni tänne kuuluupi ?

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
^Saa sitä hupiakin olla. Saas nähdä miten käy viisuissa, väläytelty taas että Suomella olisi mahiksiakin. Mutta niin se on ollut todella monta kertaa aiemminkin, joku syväkurkku on vihjannut että "Suomi on suuri ennakkosuosikki blaa blaa", esimerkiksi silloinkin kun joku v-tun Laura Voutilainen (hyii) oli siellä. Saas nähädä. On kyllä sketsien sketsi jos pekoni voittaa. Taitaa Itä-Euroopan mafia jyrätä taas kerran.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Venäjä voitti, Teräsbetoni ei. Telkkarissa näkyi äsken se finaali. Tunnustan katselleeni, kun ei oikein tule muutakaan ohjelmaa telkkarista. Seli, seli...

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
no hävittiin. päätin että jos oltais päästy 20 parhaan joukkoon ni oisin ottanu tatskan mutta ei taida tullakkaan. paitsi että otan sen kuitenkin.

when angels deserve to die

• Vastaa
Katsoin eilen finaalin. Ei kyllä yhtään harmittanut, että ei voitettu. Jotain muuta välillä kuin heviä, kiitos

Anteeksi

• Vastaa
Mä oon kattonu kaikki euroviisut vuodesta 1984 lähtien, suuri osa tallennettunakin, joten en todellakaan häpeä tätä paljastaa Toi eilinen nyt taas oli sitä Suomen perusmeininkiä pistetilanteen kannalta...

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Ihme kappaleita taas Euroviisuissa... En osaa jaksanut edes kuunnella kokonaan. *haukotus*
No hei, Suomi ei sentään jäänyt nollille. Se on plussaa se.

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (NecrotiC, Jacob, SyllaBoreal, Chuuko, Kedira, Agony). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!