Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Embassy of Silence - Sivu 36

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Embassy of Silence

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.07.2010 19:07
Olen huomannut, että Euphorialight on ensimmäinen levy, jonka kaikista kappaleista pidän. Yleensä levyillä on vähintään yksi kappale, jota en jaksa kuunnella, mutta EOSin uusimmalta menevät kaikki varsin mukavasti. Tietty on pari lempparia (mm. I ride alone), mutta ei yhtään huonoa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.07.2010 21:20

Lainaus: Iiriva

Tietty on pari lempparia (mm. I ride alone), mutta ei yhtään huonoa.

Oho, aika ylitsevuotava kehu! Suurkiitokset.
Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2010 18:13
Ensi lauantaina 25.9. EoS esiintyy Helsingin Kulttuuriareena Gloriassa, tervetuloa:

http://www.endoftheearthfestival.com/
http://www.embassyofsilence.net/

P.S. Tuoretta singlejulkaisua "Passion and Savagery" voi ladata esim. Radio Rock Storesta:

http://digistore.radiorock.fi/

Kiitos kannatuksesta!
Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2011 13:35
Embassy of Silence on juuri julkaissut ensimmäisen virallisen videonsa kappaleesta Passion and Savagery! Kyseessä on akustinen liveäänityksenä tehty versio kappaleesta, ja sen voit katsoa täältä:

http://www.youtube.com/watch?v=-mZ3-wscCck
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.04.2011 08:13
Kaveri koiraporukasta bongasi youtubesta bändin ja oli kuunnellut biisin The Mercury Lampin. Ja totesi sitten, että ihan kivaa suomipoppia
  • Lähetetty: 21.04.2011 08:45

Lainaus: Funereal Soul

Ja totesi sitten, että ihan kivaa suomipoppia

:'D Eikös suomipoppia yleensä lauleta suomeksi? Kaverisi puolustukseksi on tosin sanottava, että pop-elementtejä löytyy, ja Merkkarilampun levyversio on aika lailla kepeämmän kuuloinen kuin liveversionsa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.04.2011 09:44

Lainaus: Heetteri

:'D Eikös suomipoppia yleensä lauleta suomeksi?

Haha niin minäkin olen luullut.
Mutta tarkoitti sen kuulemma kerrankin hyvällä ja käski sanoa terveisiä
  • Lähetetty: 21.04.2011 11:02

Lainaus: Funereal Soul

Mutta tarkoitti sen kuulemma kerrankin hyvällä ja käski sanoa terveisiä

Öh, no, kiitoksia! Kai. ;D
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 21.04.2011 17:32
Pakko myöntää, että nyt olen vasta jaksanut tutustua teihin ja vaikutus on taattu!

Itse kuuulun vannoutuneisiin naislaulajavihaajiin / ei-tykkääjiin, mutta teidän musiikissa ei kyllä ole havaittavissa mitään ärsytystekijää. Jumalainen ääni ja muutenkin toimivaa musiikkia.

EDIT: muoksin kirjoitusvirheitä.
  • Lähetetty: 21.04.2011 19:05

Lainaus: Marraskuu

Itse kuuulun vannoutuneisiin naislaulajavihaajiin / ei-tykkääjiin, mutta teidän musiikissa ei kyllä ole havaittavissa mitään ärsytystekijää. Jumalainen ääni ja muutenkin toimivaa musiikkia

No mutta, sepäs vallan kerrassaan mainio uutinen, suurkiitokset! Ääneni on kyllä vähän sellainen että joissain se ihan varmasti aiheuttaa sellaisen "ARGH MIKS TOI AKKELI LAULAA TOLLEEN" -reaktion, mutta hyvä jos tässä tapauksessa ei käynyt niin!

Tälläkin hetkellä itse asiassa ahkera ja hikikarpaloita nostattava sävellys- ja sanoitusurakka työn alla, nyt kun taas pitkästä aikaa on inspistä kirjoitella ja miettimystellä laulumelodioita. Saapa nyt sitten vain nähdä koska uutta plättyä putkahtaa putkistoista. Put put.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit