Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Minkä biisin kuuntelit viimeksi? (Part 3)

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

En tiedä. Ne eivät rimmaa, sisältö on köyhää ja irrallista - ei mitenkään kekseliästä - ja niistä jotenkin haisee pitkälle nk. itarori. Olen niin lolitisti, että tällainen pistää huokailemaan alentuvasti

Lauluhan kertoo raiskauksesta että en tiiä sitten, ei minua ne lyriikat haitaa, enkä näe niitä köyhinä ja irrallisina.

If you're Hook, then who am I? You are a codfish.

• Vastaa

Lainaus: Vampira_666

Lauluhan kertoo raiskauksesta että en tiiä sitten, ei minua ne lyriikat haitaa, enkä näe niitä köyhinä ja irrallisina.

No niinpä kertovat, mutta ne ovat epäloogiset eivätkä liity gosurorereihin kyllä mitenkään. Mutta aivan sama lopulta. En pidä E. Autumnistakaan, joten ei liene ihme että sanoitukset just rub me the wrong way.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Emilie Autumnin sanoituksissa pääaiheena on yleensä ottaen elämän surkeuden kärjistetty liioittelu, se että biisiin nyt on ympätty goottiloli on suurinpiirtein samaa kategoriaa kuin vaikkapa tuo Vampira_666: avatarin kuvakin. Nättikin voi mennä pieleen ja silleen. Että otetaanpa se elitismikäpy nyt pois sieltä rimssuhamosen alapuolelta.

Imo erittäin harvalla bändillä on biisien sanoituksissa mitenkään ihailtavan maailmojamullistavaa ideaa...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
sotajumala - verellä kirjoitettu. aivan loistava biisi /,,/!!!

.....jäädyin......

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Nättikin voi mennä pieleen ja silleen. Että otetaanpa se elitismikäpy nyt pois sieltä rimssuhamosen alapuolelta.

Mutkun se tuntuu hyvältä. :'(

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Clan of Xymox - Jasmine and Rose

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Murderdolls-Dead in hollywood

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Händel - Hallelujah-kuoro oratoriosta Messias

Talvessa sarja yön tulia, pimeän valaisee. Hetken satiinilakana, kietoo aamuisen taivaan puut allensa. Kieli värähtää, musiikki kohoaa, yön musta kaari.

• Vastaa
Nick Cave&Kylie Minoque - Where the Wild Roses Grow

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Juuri tuli teemalta armottoman hyvä Lord of the new church - keikka
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.