Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras keikka?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.04.2008 18:58
ehrottomasti Turmion Kätilöiden joku vuosia sittenä nähty keikka! : P Möhöö
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2008 14:19
Versailles tavastialla 31.3.2008, oli aivan loistava esitys!
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2008 15:00
hmm.. vaikka en metallicaa kuuntele/ole kuunnellut paitsi joskus kutosella. niin siis se oli mielestäni aika upea kokemus tuossa viime kesällä! en tiedä oliko seura, yleinen fiilis, hyväilma, vai kaikki tutut vai keikka itse syy siihen, niin se oli kuitenkin mahtava! upea kokemus taisipa olla niin että tunnelmaa paransi vielä se että minulla oli uusi korsetti johon olin saanut äidiltäni keväällä rahaa keikkaa varten
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.04.2008 18:02

Lainaus: Elegia

Versailles tavastialla 31.3.2008, oli aivan loistava esitys!

Niin oli!
Versaillesin lisäksi parhaimmat ovat olleet Moi dix moisin, The Candy spooky theaterin ja Dope stars incin (Mama trashissa) Suomen keikat
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.04.2008 13:27
Paul Anka eilen Turkuhallissa. Jumankekka, että oli upea show.
Kirjoittanut: cosmic (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2008 19:18
Oisko ollu vuosi 2005, kun Kreator soitti Tuska Winter Warissa Helsingin jäähallissa, aivan mahtavaa!
Kirjoittanut: hilarion (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2008 13:59
Ehdottomasti Nine Inch Nails Provinssirockissa 2006. En olisi koskaan uskonut että tuo bändi saadaan Suomeen, ja olin silloin ihan varma että tuo on myös viimeinen kerta kun NIN täällä on keikalla (sittemminhän noita keikkoja on ollut jo kaksi lisää, mutta ei mikään voi voittaa ensimmäistä kertaa).

Vuosien odotus, eturivin paikka ja villi yleisö yhdistettynä takasivat elämäni fyysisimmän ja parhaimman keikkakokemuksen. En edes tajua miten selvisin siitä tuntien odottelusta ja keikasta hengissä, en ole varmaan koskaan ollut yhtä hikinen kuin sen keikan jälkeen... oli hirveä jano eivätkä jalat meinanneet enää kantaa, mutta oli se sen arvoista!

Lainaus: Nox

Ehdottomasti vuonna 2002 Helsingissä vieraillut Coil! En usko, että mikään keikka tulee olemaan yhtä hieno kokemus. Death in June Tampereella oli myös mahtava, vaikka olisi voinut olla paljon parempikin. Saksalainen Troum teki myös lähtemättömän vaikutuksen hypnoottisuudellaan 2006 vuonna.

Tuossa olikin hyvin tiivistettynä kaikki ne keikat joiden missaamista kiroan loppuelämäni. Michael Giran soolokeikka Tampereella joitakin vuosia sitten tuli myös missattua, en anna itselleni koskaan anteeksi!
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 29.05.2008 21:57
KISS 28.5.2008, lyhyestä virsi kaunis. Olen nähnyt jumalani, nyt voin kuolla onnellisena

edit. Paul Ankasta ei voi edes puhua samana päivänä, mistään ei voi.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2008 17:47

Lainaus: hilarion

Ehdottomasti Nine Inch Nails Provinssirockissa 2006.

Itse en tuonne Provinssiin päässyt, mutta NINin veto viimevuoden Ankkarockissa oli erittäin kova.

Lainaus: hilarion

Vuosien odotus, eturivin paikka ja villi yleisö yhdistettynä takasivat elämäni fyysisimmän ja parhaimman keikkakokemuksen.

NIN on vaikuttanu ainakin mun elämään niin paljon, että toi keikka oli todella vaikuttava. Sama fiilis, erittäin fyysinen keikka, myös sen takia että joku känniörvelö veti mut pittiin ja alko vetämään turpaan siinä keskellä hiekkakenttää. Keikan jälkeen ääni oli mennyt, yskin verta ja nenä murtunut. Aivan mahtavaa, en ois voinu olla onnellisempi. Sain jopa kaverini joka on vannoutunut the Ark-fani diggailemaan Reznoria 8D Se että NIN veti vielä Joy Divisionin "Dead Souls"in osana settiä kruunasi päivän.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2008 18:19
paras kokemani keikka on ehdottomasti KISS Hartwall Areenalla 27.5 oli ihan sika hyvä..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit