Gootti.net

Arvostele edellinen kappale

Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: KandyCaramel
  • Lähetetty: 08.10.2011 21:44
"My Dying Bride - The Light at the End of the World"

Tämä olisi niin kova biisi kuunnella My Dying Briden keikalla ja laulaa mukana! Hyvät lyyrikat, soittajat selvästikin osaavat jotain soittaa, miehen ääni on sexy! ja laulun tarina toimii. Voi kuitenkin olla aika pitkäveteinen. Alusta loppuun kyllä jaksoin kuunnella. Annan 8½.

TÄÄ ON KUOLEMATON HITTI:
Depeche Mode-Personal Jesus
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.10.2011 21:56
Personal Jesus: 10 pakko antaa. Se toiseksi tunnetuin Moden biisi ja kuultu varmaan kymmenenä remixinä, jotka on myös soineet Dj-seteissäni useasti. Kuultu kerran livenäkin parin vuoden takaisella Jaffahallin keikalla, ja oli niitä harvoja biisejä joiden aikana tuossa konsertissa oli oikeasti hyvä tunnelma.
Johnny Casvin coveri on mun mielestä kans tosi hieno, Marilyn Mansonin vääntö siitä on taas aika tyypillinen sille enkä oikein välitä...

Jatketaan aika samanlaisella linjalla, Camouflage on yksi monista saksalaisista DM:lta vaikutteita reilustikin ottaneita orkkia - mennäänkö tässä jo liian lähelle Modea...?
http://www.youtube.com/watch?v=SXODGahChBM
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2011 12:49
The Camouflage - Great Commandment

Oot Deadboy ihan oikeassa, tää menee hyvin lähelle Modea. Itse asiassa olisin varmaan ensikuulemalta sekoittanut Modeen jos en olisi tiennyt eri bändin olevan kyseessä. Aika paljon on kyllä Depeche Modea apinoitu.

MUTTA se ei ole välttämättä paha juttu: Depeche Mode on helvetin hyvä bändi ja jos jonkin bändin tyyliä kannattaa yrittää matkia niin sitten Depeche Moden. Tässä tapauksessa kopio vielä onnistuu kuulostamaan niin vakuuttavalta, ettei se edes kuulosta halvalta kopiolta.

Ja oli toi muutenkin hyvä biisi. Ei ihan DM:än parhaan tuotannon veroinen, mutta silti kuuntelemisen väärti.

9+

Seuraavalle vähän lisää jytmettä:
//TENSE// - Work Hard Short Life
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2011 18:06
Biisin alussa toistetaan samoja lauseita tasaisin väliajoin, konemusikin tahtiin, ei se väärin oo jos joku pitää moisesta), mut en oo muutenkaan konemusikin kuuntelijoita joten kyseinen kuulosti aika kamalalta mun korvissa.
1.

Seuraavalle.
http://www.youtube.com/watch?v=xofacJV9IJw&feature =related
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2011 01:18
Minun korviin tuo kuulostaa vähän väsyneeltä "tyttömetallilta". Eli sellaista melodista kevytmetallia, mitä tyttönä tai tyttöjen kanssa kuunnellaan. Ihan hyvä esitys tuohon genreen, mutta en minä tuota jaksaisi kotona saati keikalla kuunnella.
Ymmärrän kyllä, että tuon biisin kohtalokkaat viulunrääkkäämiset ja laulu varmasti koskettavat jotakuta syvästi.

Pistetään tähän kaiken tämän homoilun jälkeen vähän oikeata äijämeininkiä:
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 08.11.2011 22:57
Pelästyin avattuani linkin ja jouduin avaamaan uudestaan kuunnellakseni biisin...
Josta valitettavasti kuuntelin liikaakin: 0:50 kohtaan saakka ja jouduin vaihtamaan takaisin winampin tarjoamiin sulosäveliin :-----D en ala edes kummemmin analysoimaan, mutta voin sanoa että tirskahdin hieman videolle XD

Sitten voimmekin siirtyä hieman mätömmälle asteelle ja esittelen teille kappaleen:
Suffokate- Not The Fallen
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2011 02:24
Suffokate - Not The Fallen

Alku kuulosti ihan lupaavalta, laulutkin ihan kivoja, ei mitään sinällään vikaa, mutta jotain lisää jäin kaipaamaan. Tykkään örinästä ja raskaasta saundista, mutta melodisemmasta kuin tämä, tällaisessa musiikissa häiritsee jonkunlainen tasaisuus, ei ole oikein sellaisia koukkuja, joita jäisi fiilistelemään. Ei kovin mieleenpainuva kappale minulle, vaikka ihan ok. Pisteitä annan 7.

Seuraavalle kappale, jota hehkutan nyt jokapaikassa
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 09:25

Lainaus: Positiivinenpakana

Seuraavalle kappale, jota hehkutan nyt jokapaikassa

Florence + The Machine - Kiss With A Fist

Biisi on ihan ok, tuli hieman mieleen Katzenjammer. Mutta voi ristus tuota ääntä, onko ihan pakko olla mikin varressa jos kuulostaa siltä ettei halua? Lyriikoiden huumorikaan ei jaksanut naurattaa vaikka sinällään sopiikin biisiin. Biisi on sen verran lyhyt ja simppeli ettei siitä mitään romaania saa kirjoitettua. Mutta oikeasti, tuo vokina... 2/5, laulajaa vaihtamalla 3/5.

Tällainen helmi tähän väliin
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 22:34
Täten herätän tämän langan henkiin!

Graveyard - The Siren
Oikein mukava ralli. Lähtee vähän turhan hitaasti liikkeelle, mutta kun laulu vihdoin potkaisee käyntiin laulaja pääsee kunnolla irroittelemaan.
On muuten helvetin hyvä laulaja. Irtoaa sekä sielukas tulkinta, että vähän rosoisempikin tyyli. Ihan pelkkä skaala on ihailtava.
Yleisesti ottaen biisistä tulee mieleen vanha hippiproge vähän hitaammin ja karskimmin tulkittuna. Pikainen googlaus paljastaa, että biisi on vuodelta 2008, mutta biisin perusteella tämä olisi voinut olla Black Sabbathin, Grateful Deadin ja Bostonin aikalaisia.
9+

Seuraavalle sit jotain outoa elektronista paskaa: Kap Bambino - Batcaves
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.04.2012 12:53
Kap Bambino - Batcaves

No oli outoa tosiaan! Itse en tällaista varsinaisesti kuuntele, mutta menisi kyllä hyvin esim. työskentelyn taustalla tai baarissa. Ihan mukavaa tämä sillai oli, mitä nyt video oli vähän hämärä. Olen äärimmäisen huono selittämään musiikista mitään, sorries. Ei ollut mikään ultimate favourite muttei totaalista scheißeakaan, joten annetaan vaikkapa 7½.

Seuraavalle yksi tämän hetkisistä, hieman rauhallisemmista suosikeistani: Mina Harker - Bittersüß
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit