Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Arvostele edellinen kappale

Kirjoittanut: näköharha (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: näköharha
  • Lähetetty: 26.08.2008 16:54
Ihan hyvältähän tuo kuulostaa! (en ole aiemmin kuullut) Ja hyvä live-videokin, aika vaikea keksiä mitään moitittavaa... Olisi ehkä voinut olla enemmän ytyä tuossa, melodia oli kuitenkin hyvä ja näin. Videosta vielä sen verran että hyvä sekin, mun mielestä keikkavideoissa pitäis kans sitä yleisöä ja fiilistä paikanpäällä kuvata, ja tuossahan niin tehtiin. 8½ antaisin :>

Seuraavaksi yksi Nightwishin kauneimmista biiseistä imo. Tän kun saisi kuulla Aneten laulamana, oijoi Videokin hienosti tehty ja sopii kappaleeseen!

Nightwish - Creek Mary's Blood
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2008 21:16
Hei, kuvitettu inkkariklisee-atlas!

Hups... No joo, mitähän tähän nyt sanoisi. Biisi kuulostaa hienolta, mutta sen sisältö on jokseenkin turhan usein kerrattua holivuud-henkistä huttua siitä miten ah-niin-uljaat tasankoinkkarit sitä ja yh-niin-ahneet länkkärit tätä. Kyllä, niin tapahtui, mutta liika kertaus alkaa puuduttaa. Kyllä niitä intiaaneja muuallakin päin ameriikkaa sorrettiin kuin vain keskilännen tasangoilla.

Tarjan ääni on mainio, eikä lausuminenkaan taida ihan niin pahasti onnahdella. Anette sitävastoin ei kyllä tähän biisiin pystyisi. Video oli myös hieman ennalta-arvattava, eli inkkariuljastelua med sulat ryyditettynä keikkaotoksilla. Biisille 7, videolle 6 1/2, eli yhteensä 7-.

Sitten laitetaan tähän koominen, mutta rasittava, mutta silti koominen biisi: goottitytöt on helppoi.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.08.2008 21:43
Kovin hämmentävä biisi. Ollaanko tässä tosissaan vaiko kieliposkessa? Ei ota selvää mutta kelpoahan tämä on, musiikki on suht yksinkertaista, mutta ei sen juuri tarvitsekkaan kun on tämän tason lauluääni. Video on ihan kelpo, mutta videon alku ja '' not suitable for minors'' enteilivät jotain shokertavampaa, siinä suhteessa tuli pieni pettymys. Muuten kaikki kohdillaan... Nyt pitäisi saada soimasta päästä '' dark lips, big tits, Goth girl are easy ! ''
hehe...
9-

Nyt saa sitten valita:
MDFMK:itä vaiko skinny puppya... Tai jos jaksaa niin vaikka kummatkin..
http://uk.youtube.com/watch?v=FIyL8ti3SME
http://uk.youtube.com/watch?v=WcxKHB0VV0Q
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2008 21:51

Lainaus: Berzerker

Ollaanko tässä tosissaan vaiko kieliposkessa?

Veikkaanpa, että kieliposkessa, koska bändin nimikin jo tarkoittaa seksiin kyllästymistä lesbosuhteessa... xD
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • • Muokkasi: PolyUnsaturated Doll Blood
  • Lähetetty: 06.09.2008 13:47
MDFMK-Now
Yleensä en tällaisesta musasta välitä. Kuitenkin tykkään tästä enemmän kuin metallista (jos pitäisi siis vaikka valita että mennäänkö klubille joka soittaa tollasta musaa vai metallibaariin.) Enivei! Oon tänään, ylläripylläri, hyvällä tuulella, joten kyllä menisi tuo biisi klubilla kun on ottanut muutaman alkoholipitoisen juoman. Tänään Schattenissa tulee varmaan tanssittua koko ilta, vähän sellainen fiilis että vastaavanlainen musa uppoo poikkeuksellisesti tänään vaikka yleensä karkottaa minut kauas....
Öh, mä kuitenkaan en voi olla miettimättä jotain mieletöntä action leffa kohtaa, missä juostaan palavien autojen edestä isot pyssyt heiluen henkihieverissä kokoajan kun tuo biisi soi :P Toisaalta se ei haittaa koska hyvät action leffat on ihan kivaa viihdettä, mutta yleensä musiikki herättää mussa ihan toisenlaisia mielikuvia kuin action leffoja...
Niin ja pakko mainita että katoin just ensin oman videoni, jonka laitan arvosteltavaksi tähän, ja sitten heti perään tuon Nown, hieman on eri tyylit kyllä ja olin hetken aikaa ihmeissäni. Mutta se johtuu siitä että olen hidas.
Mä annan 8, olihan se ihan jees, sopii klubeiluun. Ai niin ja videotahan ei ollut, mutta siihen kyllä sopis jotain action meininkiä

Tämän ihanaisen naisen löysin vasta tällä viikolla, ja vei meigän mennessään:
Lene Jovich-Lucky Number
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2008 10:13
mulle ei uppoa, olen tottunut kuuntelemaan raskaampaa tavaraa, ehkä läpällä voisi kaverille näyttää youtubesta mutta muuten ei. taidan antaa 5

nonnii ja nyt päästiin mun biisin kimppuun
tästä Dawn Of Ashes- Torture Device
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2008 11:02
hmmm... muhun ei nyt uponnu ihan täysin. toi video oli mun mielestä ihan hyvä, mut toi biisi jäi vähän laimeeks. ehkä 4

mä valitsin seuraavaks biisiksi Dark Funeral - King antichrist
http://www.youtube.com/watch?v=i_DrP5zlFPQ
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 07.09.2008 11:03
Voi KYLLÄ ! Mulle oli ihan uusi yhtye. Video kyllä ahdisti, mutta biisi on ensikuulemalta melkeinpä loistava. En tykkää yleensä kaikkein elektronisimmasta, mutta tässä oli juuri sopivasti jotakin. Annan 9!

Hmmjaajaajaa, taidan kuunteluttaa ihanaa vanhaa kunnon The Birthday Massacrea. En taida koskaan päästä yli seuraavasta
http://www.youtube.com/watch?v=kp1FRKc24Zk

The Birthday Massacre - Blue.

EDIT. Eiih, Lacrima ehti ensin !
  • Lähetetty: 07.09.2008 17:41
sitten vain arvostelemaan Lacriman biisi?
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 12.09.2008 23:26
Kaipa sitten arvostelen vain Lacriman biisin...
(ja tupla-postaus jotta huomattaisiin...)

Tämä biisi on perus black metal-jytinää (eli sielutonta tylsää musiikkia) ainoa massasta poikkeava asia tässä on hieman päälle käyvempi tyyli ja laulu on erillaista.
Ei silti iske juuri enempää kuin se huonompikaan, rummut ja skebat yms. vetävät sitä samaa ja ovat tylsää. Black metal ei ole mun juttuni, joten black metal-standarfilla arvo-sanaa en osaa antaa. huonoa on.
Plussaa tulee ainoastaan pienestä eroavaisuudesta 5+

Nyt saa taas valita, kyseessä on kumminkin sama bändi... Lisäksi huomautus että joku voi pitää tätä hieman ironisena, diggaan massasta poikkeavasta death metallista, the berzerker on kaikista paras ja raskain... ikinä
http://www.youtube.com/watch?v=PqV35gDZgJg
(eli näiden kahden väliltä valitaan)
http://www.youtube.com/watch?v=BphhvArmgzI

(niin ja siitä raskaudesta, pistäkää vain raskaammaksi jos tätä raskaampaa kamaa tosiaan löytyy: http://www.youtube.com/watch?v=7Z3UA5Ketp8 )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit