Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lepakkoluola, uusi musiikkifoorumi, on nyt avattu

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 16:56

Lainaus: Swanette

Kyllä minulla ainakin näkyi sellainen pikkuruinen kuva vasemmassa yläkulmassa. Siis hyvin pien

Joo, oikeassa olit. Mä luulin, että tulee joku iso kuva
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 17:16

Lainaus: Swanette

Lainaus: poison Eipä tuosta avutunut mitään kuvaa, pelkkä tyhjä ruutu Kyllä minulla ainakin näkyi sellainen pikkuruinen kuva vasemmassa yläkulmassa. Siis hyvin pieni.

Se oli sellainen pieni lehti, joka on ilmeisesti jonkin companyn tunnus
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.11.2008 18:45

Lainaus: kuopassa

Hehee, jännä insidentti. Olen muuten tehnyt Lepakkoluolankin sivuilla käytettävän favicon.ico-kuvan. Joskus pari vuotta sitten.

Aika hauska yhteensattuma

Juu tosiaankin foorumi on vielä aika vaiheessa, mutta mitä enemmän porukkaa liittyy sitä enemmän keskustelua saadaan aikaan
Niin, ja jos rekisteröidytte Lepakkoluolaan, niin mainitkaa vaikka esittelyviestissänne millä nimimerkillä liikutte täällä, niin tiedän jos on tuttuja messissä
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2008 11:53
Rekisterissä ollaan, nimimerkin oikein arvanneelle yllätyspalkinto.
Kirjoittanut: Idun (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.11.2008 19:08
Heh, olen tuolla G. Carponai.

Muistuttaisin vielä, ettei foorumille rekkaaminen ja siellä kirjoitteleminen vaadi mitään älytöntä goottimusiikkitietoutta - ei tarvitse tietää jotain Peter Murphyn äidin tyttönimeä!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.11.2008 16:52
Nyt olen minäkin tuolla, nick on Fat_Insect
  • Lähetetty: 14.12.2008 15:18
Lepakkoluola on siirtynyt helpommin muistettavaan osoitteeseen: www.deathrock.fi/lepakkoluola
  • Lähetetty: 12.11.2009 01:36
Foorumi on pienen tauon jälkeen avattu uudestaan, vähän tyylikkäämmässä ulkomuodossa. Uusi osoite on http://celenia.se/twilight/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit