Gootti.net

Two Witches

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2006 19:42
Jälleen yksi hyvä syy vierailla kirjastossa. Toinen hyvä syy on ne edelleen palauttamattomat kirjat...
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 20:59
Lempibändejäni Ihastuin heti kun kuulin, joskus minulle käy niin, että kestää aikansa ennen kuin tykästyn..
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2006 13:08
Lainaus: Zombina joskus minulle käy niin, että kestää aikansa ennen kuin tykästyn

Sama juttu Kun riittävän monta kertaa kuuntelee jotain, alan vähitellen tykkäämään siitä.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2006 20:56
Lainaus: blackie Itse en ole kyseistä musiikkia vielä kuullut, mutta bändi kiinnostaa kovasti.

Mä en tiedä koko bändiä...mikä se on kertokaa?
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2006 21:21
Lainaus: blackie Jep, ei sitä kaupoista oikein mitään löydä. Mä en ainakaan. Netistä oon kyllä jotain löytänyt

Täältä löytyy http://platta.net/kategoria/7.

Tilasin tuolta pari viikkoa sitten, ja levy tuli 2 päivässä (sivulla toimitusajaksi kerrottiin 1-2 viikkoa).
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 04.12.2006 16:34
Mua harmittaa TWssä vaan se, etta heillä on samoja biisejä eri levyillä. Alkaa muistuttaa London After Midnightin meininkiä.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.06.2007 14:04
Ja onneksi hei YOUTUBE on keksitty meidän iloksemme
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.06.2007 18:35
Omistan bändin Saints & Sinners kokoelma levyn. Minä tykkään paljonkin. Ja omasta mielestäni juuri tuo Spirit Sacrifice on yhtyeen parasta tuotantua. Mutta mielipiteensä kullakin.

Kannattaa hankkia.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2007 14:57
Tää on ihan mun yks ehdoton suosikki! Ehkäpä suomalaisista goottibändeistä ihan kovin. Kannattaa kuunnella ehottomasti jossei vielä oo päässy kuuntelemaan! :P
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2007 17:38
Kiinnostaa bändi aivan mielettömästi. Myspacesta olen kuunnellut yhtyeeltä joitain biisejä, joita en kyllä nyt muista nimeltä. Levyn voisi hommata, kunhan vain saa rahaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit