Gootti.net

Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän, osa 2!

Kirjoittanut: Blue Hour (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2012 19:24
The Teen Idles- Sneakers. Streittaripunkkia. Vaan ei ärsytä tippaakaan.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2012 13:53
Kuulin äsken radiosta ja auta armias...
Notkea rotta - Salkku ja mulkku

tsiisös...
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.10.2012 22:15
Nightwish - The phantom of the opera

Siitä se loppuhuipennus. Passaahan se.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2012 18:15
Tässä on nyt iloisesti vuorotellen viimeisen viikon soinut päässä Hurricanesin Roadrunner ja Kissin I was make for loving you... siis jes... missä mä edes olen kuulluut nää biisit viimeks? xD
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.11.2012 14:48
My little ponyn metalliversio soi jo ties monetta päivää pääs xD
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2012 20:14
Blutengel - Reich mir die hand
kyseisen kipaleen musiikkivideota minä kutsuisin hupaisaksi
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2012 16:57
Klassinen sunnuntaikorvamato: Gloomy Sunday. Ei erityisemmin mikään tietty versio, pikemminkin 'idea' ko. biisistä. Myönnän rallatelleeni ääneen ja aiheuttaneeni tarpeetonta ärsyynnystä kanssaihmisilleni.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2012 01:56
Dumb ways to die jäi heti viikoksi päähän soimaan kun sen kerran kuunteli mahtava video ja biisi, suosittelen DDD
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2013 19:30
Viktor Klimenkon Neljäs mies. Läheiseni jälleen kiittävät minua Youtube-kuuntelukokeiluistani, jess. Mutta kuunnelkaa tekin niin en ole yksin tämän korvamadon kanssa.
Kirjoittanut: Braindamager (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.01.2013 02:38
Banaaninlastaajan laulu (Harry Belafonte - Day-O) jostain syystä majoittuu aivojeni pimeimpään nurkkaan vähintään kerran kuussa ja pysyy siellä vähintään pari päivää. Come, Mister tally man, tally me banana! Ehkä olen joskus suututtanut jonkun erittäin mielikuvituksettoman mambon ja saanut pienen koston ylleni? Hyvin leppoisan sellaisen kylläkin.

Asiaa ei toisaalta helpota ollenkaan se, että useimmiten kyseinen laulu pyörii päässäni Kummelin versioimana. Oh lord.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit