Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Last.fm

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.06.2009 16:56
Minä en ymmärrä mikä tuossa last.fm:ssä kiehtoo ihmisiä? Kokeilin sitä kun yritin saada jonkin sortin soitinta blogiini, mutta ei onnistunut ja sain vain tuhoa aikaan Oisko jollain vinkkejä miten saadaan blogiin musiikkisoitin?
Kirjoittanut: Puren Metallia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.06.2009 16:59
täältäkin löytyy: http://www.last.fm/user/_Perttu

ei saa lisätä kaveriksi missään nimessä
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.06.2009 17:10

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

miksi miten ihmeessä mun Last.fm:stä on tullut maksullinen ja sanoo, että mun joku maksuton testiaikani on nyt ohi...Siis koko sivuston loistokkuus oli siinä, että se oli ilmainen. I does not get it.

Ihmettelin samaa tässä vähän aikaa sitten. Miksi ihmeessä, en tiedä itsekään. Olen samaa mieltä että koko homman hienous oli nimenomaan siinä että se oli ilmaista, mutta ei näköjään enää. Kurjaa. En kyllä tosiaan ole maksamassa senttiäkään..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.06.2009 20:45
Last.fm ei ole muuttunut varsinaisesti maksulliseksi, vain sen ilmainen radio - joka on myös aika ärsyttävää.
  • Lähetetty: 15.06.2009 20:55

Lainaus: neo_shaman

Last.fm ei ole muuttunut varsinaisesti maksulliseksi, vain sen ilmainen radio

Totta, tarkoitin toki vain tuota radiota ja unohdin tarkentaa. Onhan siellä joo se ilmainen "Tätä kuuntelin viimeksi" -juttu, mutta minulla oli ainakin yhdessä vaiheessa senkin kanssa jotain häikkää kun se lopetti jostain syystä näyttämästä niitä biisejä joita kuuntelin omalta koneelta ja näytti muistaakseni vain ne jotka kuuntelin siitä nettiradiosta. En tiedä miksi.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2009 14:23
^Noh, eipä mahda mitään. Taidan jättää Last.fm:n. Paras musiikki multa silti löytyy kaapista. Ja jostain syystä Last.fm aina soitti niitä samoja biisejä vaan uudestaan ja uudestaan...
  • Lähetetty: 16.06.2009 15:41

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Ja jostain syystä Last.fm aina soitti niitä samoja biisejä vaan uudestaan ja uudestaan...

Ja tarjosi välillä ihan ihme bändejä/ artisteja, siis sellaisia jotka eivät tuntuneet liittyvän mitenkään siihen josta aloitti.
Kirjoittanut: rolle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2009 17:25
Last.fm-radio on nykyään maksullinen, mutta siinäkin taisi olla poikkeuksia että muutamassa maassa ei ole. Ja ainakin viimeksi Last.fm-radiota pystyi vielä kuuntelemaan esimerkiksi Songbirdillä. Ja miksi Last.fm-radiota pitäisi kuunnella, sehän on ihan kuraa. Voisin listata heti kymmenen parempaa radiota. Ja onhan Spotify keksitty.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2009 21:16
Nyt minäkin olen pyörinyt reilut pari kuukautta kyseisellä sivustolla. Minut löytää täältä, kaveriksi saa lisätä ja niin päin pois.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.07.2009 21:58
Last.fm:n käyttö on ny joko loppu tai tauolla sen uudistuksen jäläkee. Mut hyvite sieltä ilimesty uusia hyviä artisteja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!