Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Radio Ubik

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.12.2006 15:46
Tulevaa ohjelmistoa: Viikko 51

http://www.radioubik.net/foorumi/viewtopic.php?t=3 51

päivittäin klo 00-00
DJ jo-uni / Ground Zero
Syksyn Synkin Sävel 2006 -spesiaalia (kesto 1h) soitetaan tasatunnein aina kun muuta ohjelmaa ei tule. Lisätietoa ohjelmasta löytyy Schatten-foorumilta.

ma 18.12. klo 20-22
DJ Scinet / Club Radium
Elektronista musiikkia dark ambientista noiseen ja kaikkea siltä väliltä.

ti 19.12. klo 20-22
DJ Malakai / Hakei - Waveform
Jrock & Industrial Bananasplit kermavaahdolla ja mansikoilla. Uusinta.

ke 20.12. klo 20-22
DJ Mind Control / Kuolleen Musiikin Yhdistys Anno 2006 katsaus. Kuluneen vuoden parhaita paloja.

to 21.12. klo 20-22
DJ dana / inkvisitio/bombsquad/mindchaos Unenkertojan iltasatu. Todentuntuisia unia sekoitettuna mielivaltaiseen äänimaisemaan. Unet ovat luettavissa torstaina foorumista. //ambient/noise/industrial/experimental/darkbeats/ /

pe 22.12. klo 18-20
DJ Mac Hine / Club Schatten
Joulua odotellessa. Vuoden 2006 kohokohdat, väläyksiä tulevastä ja EBM:ää tuutin täydeltä.

la 23.12. klo 18-20
DJ jo-uni / Ground Zero
Syksyn Synkin Sävel 2006 - juonnettu spesiaali. Biisien lisäksi kuvaukset tämän vuoden kisaan osallistuvista bändeistä. Lisätietoa ohjelmasta löytyy Schatten-foorumilta. Uusi yritys.

su 24.12. klo 20-22
DJ Ximmo / DRFI
Punk rockin erikoisohjelma.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 19.12.2006 17:53
kuunteleeko tätä moni?
Ximmolla on asiallisimmat (?) ohjelmat. tykkäilen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.12.2006 22:34
Mä en saa soimaan tota, vaikka rekisteröidyin ja kaikki
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.12.2006 00:14
Lainaus: Cata kuunteleeko tätä moni?

Säännöllisesti

Lainaus: poison Mä en saa soimaan tota, vaikka rekisteröidyin ja kaikki

Blokkaakohan jokin (palomuuri?) pääsyn? Mulla tuo ei aukea työpaikalla, kotona kylläkin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.12.2006 18:07
Lainaus: Cata Ximmolla on asiallisimmat (?) ohjelmat. tykkäilen.

KIITOS! Tässähän ihan sydän lämpenee. Eiku hmmm mähän tiedän sut!

Joo ensi sunnuntaina eli jouluaattona on nolla kuulijaa, varmana edellisen uusinta (eli Hero Dishonest-haastattelu, jossa oli vähän tekniikkapulmia lähetyksen + palvelimen kans). Ja viikko siitä eteenpäin onkin uudenvuodenaatto, eli nolla kuulijaa... Hyvin sattuu mulle! Noh, uusinnoilla mennään, varmaankin sitten tammikuun eka sunnuntai on hieno show, haastattelussa joku.

Tammikuussa luvassa ainakin No Shamen haastis, helmikuussa tulee juttua Nosturin Punk 30 vuotta -kekkereiltä ja yleisö+bändi -haastiksia sieltä jne. Ja tämähän on vain harrastus, älkää kuvitelko mitään muuta. Itse tästä maksetaan.

poison: Jos et saa kuulumaan, niin mikä lienee ongelma? Mitä softaa käytät? Yleensä kaikki tällaiset ongelmat saadaan ratkottua. Parempi äänenlaatu on selkeästi siinä .ogg- eli Ogg Vorbis -streamissa. Se toistuu ihan Windowsin media playerilla, mikäli koneelle on asettu ogg-codec -setti, joka taas löytyy täältä: http://www.illiminable.com/ogg/oggcodecs_0.71.0946 .exe

Palomuurit toki voivat tehdä tepposet, mutta ilmoitelkaahan vaikka tähän ketjuun ongelmistanne, niin yritetään ratkoa niitä.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.12.2006 18:11
Mulla pätkii toi .ogg wmp:ssä, pitää aina välillä käydä pistämässä uudestaan käyntiin tuo radio. Eipä muuten väliä, mutta joskus siinä lataamisessa menee sen verran aikaa, että missaa reilun palan ohjelmaa.
  • Lähetetty: 21.12.2006 11:57
Lainaus: Velvet Grey Mulla pätkii toi .ogg wmp:ssä, pitää aina välillä käydä pistämässä uudestaan käyntiin tuo radio.

Kokeile jotain muuta softaa. Mulla esim. iTunes toimii ongelmitta, ja onhan se muutenkin maailman paras soittosofta kaikkiin tarkoituksiin. Jos iTunes ei miellytä, niin kannattaa kokeilla esim. VLC playeria, joka on ilmainen open source -toistosovellus. Löytyy täältä:
http://www.videolan.org/
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:49
Lainaus: Ximmo

KIITOS! Tässähän ihan sydän lämpenee. Eiku hmmm mähän tiedän sut!

hahaa. Oon fani. groupie.
  • Lähetetty: 21.12.2006 18:37
Lainaus: Cata hahaa. Oon fani. groupie.

Olisitkin. Ettet nyt sortuisi vitsailuun.
  • Lähetetty: 21.12.2006 20:54
Lainaus: Ximmo Olisitkin. Ettet nyt sortuisi vitsailuun.

mitäh, miähän Ubikin forumilkin sua patistin niit soittolistoja kirjottamaan.
ettei nousis kusi päähän.
Kiittäkääs muut Ubikin foorumil käyvät miua, et Ximmon listat on siel.
krapulapäivien musiikkia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 44 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!