Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Bändejä?

Sanokaahan ystävät kun olen tällainen lähes eläkelläinen (useimpien teidän silmissä) koska olinkovin nuori silloin kun mm Musta Paraati soitteli livenä. Mutta nyt tavallaan uudelleen heränneenä olen koettanut löytää hyviä bändejä mutta ei ole oikein tullut vastaan vielä monia mutta mm Deine Lakaienilla on muutama todella hyvä mutta monta ei niinkään hyvää.
Jos te kun tiedätte niin osaisitte sanoa bändejä joiden soittossa kuulee ripauksen tuollaista kasari futua. Ja hei onko jo puolivälissä eläkeikää liian vanha olemaan näissä?

Ylläpito muokkasi: Siirrettiin aihe kategoriaan "Musiikki ja muusikot".

Meillä ei jarrutella

• Vastaa
Lainaus: yzf Ja hei onko jo puolivälissä eläkeikää liian vanha olemaan näissä?

Et minusta ainakaan. Ihan vapaasti joukkoon tummaan, koitahan viihtyä.

amen..

• Vastaa
tämä topic kuuluisi kyllä periaatteessa ihan toiselle puolelle, nimittäin "musiikki ja muusikot"-osaan, josta löytyy jo aika monta bändeihin liittyvää aihetta. että tälleen taas tulin riemastuttamaan elämiänne.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Dorian Gray on varmaan jotain mistä Mustan Paraatin kuuntelijat tykkäilevät.
ja jotain mis Jore Vastelin on itekin mukana niin Kuudes tunti tietysti, ja Silmät. Jore on miun omia lemppareita. parempi mitä Njassa.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Cata luetteli oikein hyviä nimiä, mikäli kotimaista kaipaa. Itse laittaisin listalle ehdottomasti myös ainakin Kuolleet Kukat, vaikka kyseessä ei olekaan goottibändi. Muita selkeästi ei-gootteja, mutta riittävän synkkiksiä mennäkseen jotenkin tähän kategoriaan ovat mm. Mana Mana ja tuoreempi nimi Varjo. Ai niin ja silkkaa goottirokkia sen sijaan on Suruaika, meinasinkin unohtaa. Mitäs muita noita vanhoja ja kotimaisia, mutta mun mielestä synkkiä bändejä olisikaan... Hmm. W.D.M., Hexenhaus, Kohtalon Lapset, Nolla Nolla Nolla...

Lainaus: Cata parempi mitä Njassa.

Heh, eihän Jorea ja Njassaa saa laittaa edes samaan lauseeseen. Njassan esitykset Mustassa Paraatissa tuottavat lähinnä myötähäpeän tunteen. Noh, myöhemminhän mies mm. julkaisi Suomen ensimmäisen hip hop -sinkun, joten se siitä tosigoottiudesta... Mitenköhän se edes päätyi Mustaan Paraatiin? En ymmärrä. Mulla on tallessa eräs vuoden 1984 Soundi, jossa on MP-haastattelu. Ja se on tehty Njassan lähtemisen jälkeen. Eivätpä poijjaat suuremmin hyvällä kyseistä miestä muistele.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Kuunteleeko kukaan Evanescenceä? täällä olis 13.v. poika ylöjärveltä joka fanittaa pikkusen ramonessia ja paljon evanescencee ja my cemical romansea.sekä panic!at the disco. XD[b][/b]

Eetu Uunila

• Vastaa
Lainaus: Ximmo myöhemminhän mies mm. julkaisi Suomen ensimmäisen hip hop -sinkun, joten se siitä tosigoottiudesta

Tota mä en tiennytkään. Olihan Njassa arvostettu silloin aikoinaan.

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Cata
  • Vastaa
Lainaus: Ximmo Hmm. W.D.M., Hexenhaus,

Löytyyks sulta Ximmo Hexenhausia? mä oon etsimällä etsinyt mut ei mitään. Jotain ruotsalaist Hexenhausia löytyy, mut toi 80-luvun Porilaisbändi taitaa olla eri juttu.

• Vastaa
Lainaus: Cata Löytyyks sulta Ximmo Hexenhausia?

Totta kai löytyy! Ei kyl paljoo, mutta saan kyllä frendiltäni lisää.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

Totta kai löytyy!

aika itsevarmasti tuli. Hexenhaushan onkin just näit kovia mainstream-bändejä, joiden levyt voi käydä hakee Anttilasta...
hei jos siul o mahiksia nii soita ihmees joskus Ubikiskin.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.