Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Dubstep

Kirjoittanut: Hypop (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 17.08.2011 20:40
    Kuunteleeko kukaan muu dubia muun musan lisäks vai onko hirveen kuuloista teidän korviin?
    Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
    • Lähetetty: 18.08.2011 12:55
    Dubia tulee kuunneltua jonkin verran, dubstep ei puolestaan herätä kauheasti mielenkiintoa ainakaan sen perusteella mitä olen kuullut. Tykkään siitä miten kyseisessä genressä sössitään populaarimusiikin iänikuisia kaavoja ja lainalaisuuksia ihan uuteen uskoon, vielä kun saisivat sen vain kuulostamaan hyvältä
    Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • • Muokkasi: emanon
    • Lähetetty: 22.08.2011 01:07
    Minen kyllä tunnu tykkäävän dubista yhtään, mutta tuosta synkemmästä dubstep-soundista diggaan kyllä. Sanotaan nyt esimerkkinä vaikka Broken Note ja Polluted Axis. En ole asiakseen alkanut tuosta genrestä ottamaan selvää, kun tuntuu, että se wobl wobl -soundi on jonkinlainen muoti-ilmiö jota alkaa olla kaikkialla KoRnin uudesta levystä ja Ärrän mainoksista lähtien.
    Ai niin ja se lontoolainen Burial on kova myös, joku väitti sitä mulle aikoinaan dubstepiksi, mutta emmä ny sitte tiedä miksikä tuon mukavan hiljaisen fiilistelyn lokeroisi.
    Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
    • Lähetetty: 27.08.2011 14:52
    Mulla pyöri nurkissa se Trojanin dubstep-boksi mutta ei kyllä lähteny yhtään joten myin sitte pois. En usko että genrellä on mulle mitään, jos Trojanin tarjoama kokis ei anna mulle mitään.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!