Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nightwish

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.10.2007 15:22

Lainaus: Heetteri

mutta nyt NW tosiaan kuulostaa ihan samalta kuin mikä hyvänsä muukin iskelmähevipoppiprojekti. :'((

Tätä mieltä minäkin olen ollut jo pitkään.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2007 22:06
Niin minäkin.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2007 12:27
Minä en tykänny nykyisestä nighwishista, joten pysyn vanhassa. Ihan poppi meininkiin menny,... no ainakin tavoittaa valtavirran ja varmaan tarkoituskin saada massia. Mikäs siinä jos vaihtaa vanhoja faneja liutaan uusia,.... onhan tuota muutakin musiikkia ku nightwish
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2007 21:19

Lainaus: Swanheart

no ainakin tavoittaa valtavirran ja varmaan tarkoituskin saada massia.

En kyllä millään voi uskoa, että Nightwishin päämääränä olisi saada vain lisää rahaa muuttamalla tyyliä. Jos he juoksisivat vain rahan perässä, olisivat he varmasti päätyneet aivan eri ratkaisuihin monessakin asiassa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 31.10.2007 11:25

Lainaus: Swanette

En kyllä millään voi uskoa, että Nightwishin päämääränä olisi saada vain lisää rahaa muuttamalla tyyliä. Jos he juoksisivat vain rahan perässä, olisivat he varmasti päätyneet aivan eri ratkaisuihin monessakin asiassa.

Joo, että ihan vaan kaveriporukalla normaaleissa kuteissa tehdään hyvää musiikkia pienelle porukalle... Kyllä siinä on ollut markkina- ja markkinointihuorausvoimat jylläämässä taustalla. Aika naiivia ajatella, ettei NW muka olisi kääntänyt takkiaan rahan ja maineen toivossa. Lähes kaikki nimekkäämmät bändit ovat tehneet niin jossain vaiheessa.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2007 22:43

Lainaus: Swanette

Jep olen samaa mieltä.
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2007 16:57
vanha oli hyvää uus ei oo nii hyvää
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2007 16:16
Soittaako ne naikkoset oikeasti siinä Bye Bye Beautifulin videolla?
Kirjoittanut: phaeryen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2007 17:16
kummallisen kysymyksen saattelemana päädyin nyt itse tuota uutta nw-videosingleä vilkuilemaan. Kulmikas idea laittaa jotain tuollaisia pikkutsiguja siihen väkkyröimään.

^ylempänä olevaan kysymykseen: erittäin harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta musiikkivideoilla ei juuri koskaan oikeasti "soiteta", vaan miimikoidaan kameralle, ja yleensä vielä kymmeniä tunteja per video. Jostain mankasta soitetaan taustalla biisiä minkä tahtiin sitten auotaan suuta ja rämpytetään vimmatusti instrumenttia joka ei ole kytketty mihinkään, ja aika usein vielä kuvataan tuplanopeudella tai hidastetusti ja samalla siinä sitten muusikot miimikoivat tuplanopeuteen tai puolitettuun.

Jos haluaa vielä rikkoa lisää mielikuvaansa siitä, että musiikkivideolla esitettäisiin aidosti musiikki, niin voi tuosta nightwish-videosinglestä ajatella, esimerkiksi, että kitarat jotka kuulee on emppu äänitellyt itse jossain autotallistudiossaan, rummut hakattiin kai finnvoxilla, orkesterisoittimet äänitetty lontoossa, anette äänitettiin hämeenlinnan tms. petraxilla . . . .
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2007 19:42
No, minulla ei sinänsä musiikista mitään tietämättömänä ole hajuakaan miten musiikkivideot väännetään kasaan. Aloin vain miettimään että soittavatko nuo pimazut oikeasti, mutta jos kerran artistit itsekään eivät soita oikeasti, niin...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit