Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nightwish

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2007 13:11
Oliko kaikilla kuitenkin housut jalassa?

(Äitini oli löytänyt Youtubesta videon, jossa NW veti jotain biisiä alkkareissa.)
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.12.2007 20:50
Erämaan viimeinen on kyllä yhtyeen pohjanoteeraus, oliskai ollut joku muu suomenkielen taitoinen laulaja laulamaan se, kuin Jonsu. Ei ei, Jonsun ääni ei minusta riitä laulamaan tota laulua, kamalan kuulosta.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.12.2007 22:21

Lainaus: Piiskansiima

Oliko kaikilla kuitenkin housut jalassa?

Olihan niillä, vaikka toisaalta olisin ilahtunut housujen pois heittämisestä
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.12.2007 18:13

Lainaus: Riddler

pääsin kolmanteen riviin, mutta näkyvyys oli loistava.

Minä olin myös teatrialla, ja kolmannessa rivissä Ihan lavan keskelle oli näkymät.
Komppaan Riddleriä, että oli aivan mahtava keikka!
Kaikki ne hienot efektit (lumisade) ja välipuheet.
Ärsyttää myöntää (näin isona Tarja-fanina) että Anette veti loistavasti, yleisö oli ihan fiiliksissä ja tykkäsin.
Harmittaa kun Indicasta jäi puolet näkemättä, kiitos myöhästelevän äitini, jolla oli myös minun lippuni. (hmm, joo olin äitini kanssa nightwishin keikalla )
Hitto että siellä oli porukkaa, kun keikka loppui niin ajattelin että menen anniskelualueelle juomaan siksi aikaa että väki kaikkoaa, mutta siltikin sain jonottaa melkein 20min että pääsin sinne juomapuolelle asti. Saatikka sitten kuinka kauan piti odottaa että sai omat kamat sieltä narikasta.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.12.2007 13:51
Nightwish 14.12.07 @Jyväskylän Paviljonki
Oliko ketään muita täältä siellä? Mitäs mieltä olitte?

Musta keikka oli aivan mahtava! Anette kyllä osaa laulaa, vaikkei Tarjaa ja Anettea voi verrata keskenään. Anette myös vaikutti kuuluvan enemmän porukkaan (kuin diivahtava Tarja) ja hyvän yhteishengen huomasi.
Tulipalon aikainen epätietoisuus keikan jatkumisesta vielä nostatti tunnelmaa, kun keikka jatkuikin!

Sain kuulla tosin vasta keikkapaikaikalla, että Indica oli lämppärinä ja sille en muuten lämmennyt. Laulajan tanssiminen oli mielestäni lähinnä naurettavaa pää kenossa pyörimistä ja kappaleet... yöh... Mutta mikäs siinä, ompahan sekin kuultu.
Ja hyväähän kannattaa aina odottaa, vai mitä?
Kirjoittanut: Cursarion (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2007 03:46
Oli kiva keikka muuten keskiviikkona /,,/
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.12.2007 23:10

Lainaus: Moruganna

Minä olin myös teatrialla, ja kolmannessa rivissä

Aika siisti juttu ^-^ toivottavasti et kuullu mun hoilailuja, jos siellä ylipäätään kuulee mitään muuta kuin musiikin, kun nääs pidän aina korvatulppia (vaikka kuulinkin niiden läpi erään toisen fanin lauleskelua) Olin kans melkein keskellä, mutta tietoisesti hain Tuomasta ja herran syntikkaa kohden paikkani, he hee. Oli se kyllä niin helvetinmoinen keikka että.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2007 22:34

toivottavasti et kuullu mun hoilailuja

Lauloin itsekin niin lujaa mukana, että ei siinä paljon muuta musiikin lisäksi kuullutkaan
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.12.2007 23:21

toivottavasti et kuullu mun hoilailuja

Lainaus: Moruganna

Lauloin itsekin niin lujaa mukana

Carrots that wander...?
Hamster! A Dentist! Steven Seagal!...?
End of all dope...?

Näinkö? Vanha vitsi joo, koittakaa kestää.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.12.2007 23:39

Lainaus: Deadboy

Hamster! A Dentist! Steven Seagal!...?

Kiitos vaan! arvaa mikä alkoi juuri soimaan kuvien kera päässä! Pöh..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit