Gootti.net

Ohjelmaa illoiksi: tsekkaa tulevat klubit

Plug.dj kuunnellaan yhdessä musiikkia.

Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
    • Lähetetty: 30.11.2016 21:51
    Tulkaappa gootit kanssani jakamaan musiikkimakuanne yhdessä plug.dj sivulle. Plug.dj on DJ party sivu jossa ihmisiet voi vuorotellen in real time jakaa kappaleita. Plug.dj profiilin luotuasi voit liittyä mihin tahansa "communityyn" jotka ovat siis DJ party huoneita, joissa voi youtuben kautta jakaa musiikkia, ja siellä on myös jonkin moinen teksti chat.

Olen itse luonut nyt yhden yksityisen communityn, ja linkki sinne on tässä https://plug.dj/6306834796241687251

Menkäämme viettämään tätä kaunista talvi iltaa hyvän musiikin ja hyvän seuran parissa. Kaikki on tervetulleita.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 01.12.2016 00:06
    Kiitos vinkistä. Tutustun siihen pian. Korjasin tuon linkin kun se ohjasi suoraan tähän Kuuttinetin foorumille.
    Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
    • Lähetetty: 01.12.2016 17:58
    Hupsista keikkaa... x) Kiitoksia

Ja vielä lisä infoa. Itse olen tuolla iltaisin, yleensä 21:00 jälkeen
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit