Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.02.2007 16:32
Hmm. Kuuntelen oikeastaan kaikkea, mikä vain on hyvää. Ei se rajoitu mihinkään tiettyyn genreen, vaikka kylläkin enemmän taitaa metallin puolelle kallistua. Johtuu kai siitä, että Nightwishia olen kuunnellut ala-asteelta lähtien jo monta vuotta ja sitä kautta kai on tullut metalli läheisemmäksi.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.02.2007 17:15

Lainaus: Raivonkyynel

Ja kyllä, metalli voi olla hyvääkin eikä sitä tarvitse laulaa että räähräähblääh, että se olisi metallia.

Aivan!
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 18.02.2007 21:31
Metalli on ihan jees jos sanoista saa selvää (kierrän kaiken maailman dimmuborgirit kaukaa)hyllyltä löytyy myös vahvasti rock pitoistakin tavaraa... ..Metallin ja rockin kohdalla on minulla vielä semmonen viehtymys että siihen on vahvasti yhdistetty konebiittiä (syntikkaa ja sen semmosta)ja kaikkea erikoisuuksia (dope starssin levy tulossa cdonilta, juuri tällä hetkellä)...

Kyllähän sitä hevia kuuntelee kaveriporukassa, siedän mutta en pidä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.02.2007 23:53
se, miten hyvin sanoista saa selvää, riippuu myös aika paljon omasta englannintaidosta
  • Lähetetty: 19.02.2007 05:48

Lainaus: Iiriva

se, miten hyvin sanoista saa selvää, riippuu myös aika paljon omasta englannintaidosta

Aika hyvin englantia osaan...... ...en vain siedä kun sitä öristään sillä tavalla...
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.02.2007 10:36
^Sitä minäkin sanoin kun kuulin ensimmäistä kertaa Bodomia. Kaksi kuuntelukertaa lisää ja johan alkoi maistumaan.

Ja lausuntooni tahtoisin mainita, että voihan sitä olla koottilahnakin ilman että kuuntelee pelkästään koottimusaa, itse ainakin kuuntelen sellaisia bändejä joista itse löydän jotain koottimaista, ilmeni se sitten miten hyvänsä. Jee.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.02.2007 11:32
Lienee tullut selväksi: en kuuntele metallia, en ole koskaan kuunnellut. Musiikillisesti goottigenren kanssa löydän yhteisiä kiinnostuksen kohteita deathrock-puolelta ja hieman myös sellaisen old school industrialin puolelta. Noin yleisesti ottaen olen kuitenkin melkoinen crossover parin genren kesken (gootti ja punk) ja tunnun aina olevan joukosta erottuva.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.02.2007 16:05
Metallista 99 prosenttia on geneeristä ******. Toisaalta suuri osa "gootistakin" on...
Kuuntelumieltymykset vaihtelee, mutta eniten tulee kuunneltua 80-luvun darkwavea ja homosyntsapoppia, alkuaikojen ebm:ää ja industrial-takomista.
Metallilevyjen määrä vähenee suhteessa, mutta tulee kuunneltua Celtic Frostia, Burzumia, Beheritiä, Novembrea, Reverend Bizarrea, Saturnusta ja Katatoniaa...
Humalapäissään otetaan paita pois ja huudatetaan Judas Priestiä ja Iron Maidenia...
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 19.02.2007 17:47

Lainaus: Raivonkyynel

^Sitä minäkin sanoin kun kuulin ensimmäistä kertaa Bodomia. Kaksi kuuntelukertaa lisää ja johan alkoi maistumaan.

Minä jouduin (lue: pakotettiin) kuuntelemaan ylä-asteella aikoinaan liikaa Bodomia, aiheutti yliannostuksen.. ...En ole vieläkään toipunut siitä... ....oi niitä aikoja... (joo varmaan, hyi kamala)
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.02.2007 19:14
tiedän hyviä bändejä niin metal kuin goottimusiikistakin, mutta kyllä metal-musiikkia tulee kuunneltua enemmän jo poikaystävänkin musiikkimaun takia no joo... joskus yläasteen seiskaluokalla innostuin metalista, ja siitä ei sitten ole vieläkään toivuttu , vaikka goottimusiikki on tullut mukaan, ja luultavasti tulen kuuntelemaan aika pitkälle tulevaisuudessakin molempia, kyllä ne metal ja goottilevyt voivat olla levyhyllyssä ihan riitelemättä vierekkäin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit