Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko täällä muita laulajia?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.09.2008 19:06
Höhö. Niin hassua kuin se saattaa ollakin, totesin, että Sara Bareillesin Gravity on loistava biisi harjoittelulleni. Ei ehkä hirveän monimutkainen, mutta voin harjoittaa sillä sekä matalalta että suhteelisen korkealta laulamista, sekä kovaa että hiljaa. C-osa on favorite, koska voin revittää palleaani
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.10.2008 14:00
Interesting. Viimein taisin saada määritelmän "erikoiselle" soundilleni. Ääneni on aika "soul", ei ihme, että kuulemma erotun postitiivisesti joukosta

Mutta ilmeisesti ihmiset ovat silti pitäneet laulamisestani O.o
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2008 14:12
Juuh, harrastan laulua, ääntä en osaa kuvailla, soitan myös kitaraa, myös rummut basso ja syna menee.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2008 14:44
Mää laulelen aina, ku oon yksin kotona, ja joskus pikkusiskokin saa kuulla. Se sanoo että mun lauluääni on hyvä, mutta en ite ole samaa mieltä niin kukaan muu ei olekaan sitä saanut kuulla >D
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 22.10.2008 21:21
Noin vuoden verran olen nyt käynyt säännöllisesti laulutunneilla. Sitä ennen lauloin kuorossa useamman vuoden. Kyseessä oli erään musiikkiopiston tyttökuoro, joka koostuu noin 12-20 -vuotiaista neitokaisista.

Yksinlaulutunneilla aloitin kevyen musiikin laulamisesta (poppia, rockia jne), mutta sittemmin siirryin lähinnä klassiseen lauluun. Ihastuin tähän klassiseen lauluun oikein kovasti. Olen laulanut mm. Oskar Merikantoa ja muuta sentyyppistä. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus harjoitella mm. liedejä. Laulu on kyllä ehdottomasti yksi ihanimmista harrastuksista, joita minulla on koskaan ollut. Yksinlaulu muuten sopii minulle omasta mielestäni jostain syystä paljon paremmin kuin kuorolaulu.

Oma bändikin voisi olla tosi hieno homma, vaikka siinä ei ihan tuota klassista laulua pääsisikään toteuttamaan. Mutta tykkään siis edelleen laulaa myös populäärimpää, siis vaikka rockia tai jotain Nightwish-tyylistä tai no melkein nyt mitä vaan. Muutaman kerran joissain konserteissa ja juhlissa on tullut esiinnyttyä. Niin laulaen kuin pianoa soittaenkin, pari kertaa jopa molempia yhtä aikaa.
Kirjoittanut: blackdahlia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2008 02:20
Mä olen harrastanut laulamista kymmenisen vuotta. Muutama vuosi sitten kävin vielä laulutunneilla. Lauleltua tulee lähinnä ihan vaan kotona, tai sitten käyn porukoiden luona, missä on mun vanha mikki ja muut tarvittavat laitteet. Niin ja karaokeen sorrun joskus

Bändiin olisi mahtavaa päästä laulamaan, katsoo nyt jos jossain kohtaa tulee sopiva porukka vastaan
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2008 07:48
Kotona tulee laulettua enää nykyään. Joskus käynyt laulutunneilla ja parissa kuorossakin pyörinyt. Bändikin teinivuosina oli pystyssä kaveriporukalla, leppoista säheltämistähän se oli.. Lauluääneni nyt on vähintäänkin persoonallinen, sillä tuppaan ottamaan liikaa vaikutteita muitten tyyleistä ja laulan harvoin ns. omalla äänelläni! xD
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 16:13
täältä ilmoittautuu yks wannabe-vokalisti! suurimpana haaveena on päästä industrial/dark electro taijokinvastaava-tyyliseen bändiin vokaliisteriksi. scream onnistuu itseni mielestä hyvin, örinät joskus ja clear matalalta, "julmalla" äänellä ja normisti jossain määrin. huutaminenkin onnistuu D

ei saa dissata, saattoi nimittäin kuulostaa pöllöltä

huu....
Kirjoittanut: Civateo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2008 20:35
Minäkin olen tällainen yksinlaulaja. Lähinnä laulan vain perheen ja kaveripiirin kesken, mutta nyt minua houkutellaan mukaan koulun joulujuhlaan.

Laulutunneilla en ole käynyt, johtuen paikkakuntani huonosta tarjonnasta ja kyydityskin olisi aikamoinen haaste(yli 25 km täältä kirkonkylälle missä ovat kaikki harrastemahdollisuudet). Muuten kyllä kiinnostaisi oppia lisää ja asiantuntijan avustuksella, kun juuri tällä hetkellä olen itseoppinut(tai luonnonlahjakkuus...miten sen kukin ottaa).
Kirkonkylän lisäksi toinen mahdollisuus olisi lähteä n. 60 km päähän Jyväskylään.

Ainut ongelmani laulaessa on päästä matalalle. Kyllä minä siististi ja puhtaasti aika korkealle pääsen, mutta sitten kun pitää matalalta laulaa niin siihen se kaikki tyssääkin. Ei auta muuta kuin treenata, mutta olisi mukava kuulla tähänkin neuvoja.
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2008 16:38

Lainaus: Civateo

Ainut ongelmani laulaessa on päästä matalalle. Kyllä minä siististi ja puhtaasti aika korkealle pääsen, mutta sitten kun pitää matalalta laulaa niin siihen se kaikki tyssääkin. Ei auta muuta kuin treenata, mutta olisi mukava kuulla tähänkin neuvoja.

Nopea googletus toi muusikoiden.net sivustolta pikkusen ohjeita, näistä ehkä apua..
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t =159386&co=120
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit