Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko täällä muita laulajia?

Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2007 20:48
laulaminen on kivaa mutta laulelen eniten kännissä niin pitkään ennenkun joku hermostuu.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.10.2007 21:54
Jeps nyt oon käynyt n. kuukauden laulutunneilla ja täytyy sanoa, että jo sinä aikana on tekniikka kokenut merkittävän muutoksen ja äänen käyttö laulaessa helpottunut.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2007 21:56

Lainaus: kuollutnukke

laulaminen on kivaa

onhan se, ja viel kivempaa ois jos osais..
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2007 21:36
Bändissä örisen ja joskus satunnaisia kliinejä luritan, mutta en mielellään, koska ei se kovin kaunista ole. Kotona laulelen huvikseen, varsinkin suihkussa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.11.2007 18:57
Juuri tässä harjoittelin kuoroni lauluja stemma-cn:n kanssa. Meillä on joulukuussa myös konsertti, jee.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2007 20:06
Nelisen vuotta olen laulutunneilla käynyt, pääosin klassista laulua. Lavoillakin on oltu jo vaikka kuinka monesti Ihana harrastus ja todella rakas, valitettavasti jäänyt vähän vähemmälle viime aikoina opiskelukiireiden takia Ääni ei missään huippukunnossa ole kun ei ehdi treenata enää päivittäin.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.11.2007 14:21
Vitti mie haluaisin aloittaa laulutunnit! Pitänee kysyä äidiltä, mitä mieltä on asiasta. Luulen,että saan luvan, koska äiti pitää siitä, kun laulan.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2007 19:13
Laulamisesta on tullut uusi villitys sen jälkeen kun voitin ujouteni ja repäisin karaoke baarissa ja lauloin (pienessä hiprakassa tietty) monta biisiä. Ja vielä hyvin kuulemma. Nykyään saatan laulaa kun siivoan, piirrän, teen ruokaa yms.
Kohentaa itsetuntoa kummasti.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2008 12:40
(NEKROACTION!)

Olen tunnustautunut laulajaksi täällä vuosi sitten, ja monet varmasti tietävätkin sysslailustani Nevernettlesin ja Embassy of Silencen kanssa (molempia taitaa olla gootti.netin musiikkisoittimessa, varma en ole). Pitkään on hoilattu, ja kauan laulettu kliinejä voksuja satunnaisin jazz- ja rockmaustein ynnä fraseerauksin.

Olen sitä koulukuntaa jonka mielestä pitää ensin olla virheettömän taitava kliinilaulaja ennen kuin voi harkita örinävoksuja. Olen nyt pikkuhiljaa harkinnut harjoittavani tätä jälkimmäistä lajia, koska minulla on mielenkiintoisen kuuloinen ja toimiva örinä - vaikka nainen olenkin. Korkea mutta riipivän häiriintynyt ja guttural.

Kaipaisin vinkkejä. Löytyisikö?
Kirjoittanut: Passion and Ruska (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2008 04:56

Lainaus: Heetteri

koska minulla on mielenkiintoisen kuuloinen ja toimiva örinä

Aargghh, nouuuuuuuuuuuuh, pleaseeeeeeehhh No, täs on sulle alkuun treenattavaa:
"Blistering flesh, another death, stiffened bones, morbid groans
Evil mind, brain oozing slime, feel the pain
Body weak brain contorting, fluid flowing from your organs
Veins torn our, Mangled
Festering flesh, quivering cadaver, ligaments stretched around your own neck
Drink the pus, Mangled
Severed dick, bloody bowels, the gutted corpse now lies hollow
Feeding on feces, Mangled
Amputated arms, crushing legs, head is ripped right off your shoulders
Thrown in a pile, Mangled
Limbs rearranged, head on backwards a humongous heap of twisting flesh
Sewn together, Mangled - Mangled"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit