Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Kosketinsoittaja hakusessa!

• Vastaa
    Deathrical hakee kosketinsoittajaa sekä kitaristia.
    Mieluiten Salon seudulta, tai kunhan pääsee treeneihin.

Deathrical on 4 henkinen Dark Metal yhtye, hyvällä asenteella ja rennolla meiningillä.
    Vaikuttajia ovat mm. Sirenia, Dimmu Borgir, Eternal Tears Of Sorrow ja Moonsorrow.

Käy kuuntelemassa sample sivuiltamme:
    www.deathrical.tk

Yhteydenotot:
    deathrical@dnainternet.net
    • Vastaa
    Pitää kertoo avomiehelle, joka on Flightin synansoittaja (loistava sellanen), ja samas bändis on yks mieletön skebaguru. Tällä Flightilla on viime aikoina ollu Nosturilla aika vähän treeniaikoja, joten nää molemmat kundit on miettiny, et ois hyvä olla joku toinenkin bändi. Mut harmi vaan et Salo on aika kaukana... kuin kauan sinne ajaa stadista? (kitaristilla on auto) ja miten sinne menee julkiset, vai meneekö?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
    Hesasta saloon ajaa vajaa kaks tuntia ja junia tulee tunnin (klo välein, samoin bussejakin. Jos jätkiä kiinnostaa, ni pyydä ihmeessä pistämään mailia tai vaikka vastaamaan tän foorumin kautta. Tarvetta meinaa olis!
    • Vastaa

Lainaus: Mystiq

Jos jätkiä kiinnostaa, ni pyydä ihmeessä pistämään mailia tai vaikka vastaamaan tän foorumin kautta. Tarvetta meinaa olis!

Kerroin asiasta jo, avomies kertoo tänään treeneissä sille kitaristille.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
    Viesti Ninnin avomieheltä Tarekilta:
    Olen soittanut koskettimia (pianoa, synaa, samplereita, midihommia) 25 vuotta. Omistan soittopelin Korg Triton Extreme ws. Se painaa enemmän ku mun muija, joten roudaaminen Saloon Roihikasta on helvetin vaikeeta, mut jos teil on kiesi tai joku pro-syntikka talleilla, niin voishan sitä kokeilla. Millasta saundia haette? T: T-Rex

• Vastaa
    No jotain suuntaa saa ehkä noista meitin sivujen sampleista. www.deathrical.tk jos et oo viel katsastanu.

Tän hetkisel synistil on käytös kaks Casion "romua" toinen hiukan uudempi ja toinen älyttömän vanha (toimii midikoskettimina). Oisko ollu Casio CTK-471 se uudempi.
    • Vastaa
    10 vuoden synakokemus, oon soittanut viidessä bändissä.

harmi kun en viitti joka viikko matkustaa saloon onnea hakuun

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird, Faith Black, Blackrat, Toxo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!