Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän?

• Vastaa
tänne voi sitten valittaa päähän soimaan jääneistä vähemmän hyvistä ja miksei hyvistäkin biiseistä

minulle tässä jäi The Rasmuksen - F-f-f falling soimaan, kun se radiosta puoli tuntia sitten tuli.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Päässäni on soinut kaksi viikkoa Sopor Aeternus - In An Hour Darkly ja varsinkin kohta:

"In einer dunklen Stunde, ach, alle Stunden sind dunkel hier. Aus einem Becher von zartestem Flieder trinken wir Tee allein mit mir."

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
Niin joo, en toki valita koska kyseinen biisi on mielestäni hyvä

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa

Lainaus: lauratar

"In einer dunklen Stunde, ach, alle Stunden sind dunkel hier. Aus einem Becher von zartestem Flieder trinken wir Tee allein mit mir."

Joo, jos vaan ymmärtäis jotain

pimeys=hulluus

• Vastaa
Minulla on soinut viime perjantaista lähtien päässä The 69 eyessin devils kappale... Todella outoa että se jäi soimaan kun en ole 69:nista niin hirveemmin välittänyt..

"If you were the heavens I would be the wind" Deathstars:Razor end

• Vastaa
Spice Girlsin If You Wanna Be My Lover kun luokkakaveri hoilasi sitä. D:

Rakasta, rakasta minua. Minä rakastan, rakastan kipua. Satuta, satuta minua. Minä rakastan, rakastan sinua.

• Vastaa
"rööperiin mä kaipaan niin taas uudelleen..." kuului tänään aamulla radiosta työpaikan pukuhuoneessa ja on soinut päässä koko päivän enemmän tai vähemmän.
  • Muokkasi: raavittu
  • Vastaa
Marilyn Manson - This is the new sh*t.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Tori Amos - Winter, hieno biisi mutta vois jo vaihtua

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
PMMP - Tässä elämä on

Kuulin sen Ääneltä ja hämmästyin kuinka hieno biisi se oikeasti olikaan. Kyllä poppiakin voi tehdä hyvin kunhan sen osaa. Ainakin sanoitusten osalta.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.