Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempibändit (vain gootti)

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 14.03.2007 23:08
Mie en löytäny tuosta wiki-puolelta kuin muutaman mieleiseni tai ok-bändin (tosin ehkä kun kaikkia ei löytynytkään ja en jaksanut vielä ruveta erikseen noita etsimään ku ei ollut suoraa linkkiä) mutta tästä sitten itse soittolistalla löytyy ihan hyviä... :O

Pistäkää lemppari bändejänne (koskee vain goottimusaa).
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2007 00:19

Lainaus: M Chaosbreather

koskee vain goottimusaa

Määrittele goottimusa.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.03.2007 12:14
Ximmo katsoo wiki-osastolta, siellä se määritellään. ei jokaista pilkkua tarvitse panna.

mulla on monia lemppareita, parhaat taitaa olla Siouxie and the banshees ja Horrorpops. Sneaky Batmachinestakin olen nyt innostunut. Lempparit kyllä vaihtuu lähes joka viikko
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.03.2007 12:20
Minun ikuinen suosikkini on ja tulee olemaan Malice Mizer. Siinä bändissä kaikki on/oli kohdallaan; musiikki ja visuaalisuus.

Muita suosikkejani ovat esim. Lacrimosa, Dark Sanctuary, Moi dix mois, Velvet eden, Sisters of mercy, London after midnight, Siouxie & the banshees, Rosetta Stone, Bauhaus, BLOOD, Two witches, Fiction. Sitten on vielä muitakin, mutta tuossa ne, joista tykkään eniten
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.03.2007 19:20

Lainaus: Kuunsilta

Horrorpops

Tää ei kyl täytä goottirockin kriteerejä. Tollasta Dawson creek musaa naamioituna bändin jäsenien goottipukeutumiseen. Erittäin ristiriitainen imago.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 21:13

Lainaus: Ximmo

Määrittele goottimusa.

Touché ;D
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 21:15
voisinpa nipottaa muutamien edellä nimettyjen bändien kohdalla, mutta kehveli, en vaan jaksa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.03.2007 23:31
minusta parhaat ovat Two Witches, Diary of Dreams, Suicide Commando ja London After Midnight.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 17.03.2007 00:29
Bauhaus, bauhaus ja bauhaus....

Kännissä kirjoittelen tämän...

Olen Ximmon kanssa loppujen lopuksi samaa mieltä...

Määrittele termi gootti musiiki...
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2007 04:14

Lainaus: Doomeri

Olen Ximmon kanssa loppujen lopuksi samaa mieltä...

Määrittele termi gootti musiiki...

No heiiiiii! Älkää nyt viittikö aikuiset miehet. Kyllä te vitti tiedätte mistä tässäkin topicissa on kyse, kunhan taas esitätte tyhmyreitä ja provosoitte nuorempianne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit