Lainaus: Cata
Mut ei Jorelle voi mitään muuta kuin antaa pointsit kun lähti bändistä siinä vaiheessa kun "eräs teiniaviisi" (meil tuli kiistaa oliko se Suosikko vai OK, mut joku teiniaviisi enivei) halus tehdä juttua bändistä.
Ok, se oli nimittäin OK. Aiemmin väitin, että kyseessä oli Suosikki, mutta kaivoin faktatiedon esiin. Mutta kyseessä ollut pelkästään juttu, vaan ne halusi julkaista heistä KOLMIULOTTEISEN FANIKUVAN! Tämän sentään muistin oikein. Voisin kyllä varmistaa tämän faktan Pandalta kun seuraavan kerran näen, mutta näin se suurinpiirtein meni. Toki taustalla lienee ollut myös riitoja jäsenten kesken jo aiemminkin.
Mulla on tuo Dead Souls #1 zine, jossa on ystäväni Matthewin tekemä Paraati-historiikki. Voisin pyytää siitä tekstistä sähköisen kopion levitykseen, niin avot. Samoin pitäisi kai skannata se himassa oleva Soundi, jossa on Mustan Paraatin haastattelu.
Lainaus: figurehead
Jos vaan joltakulta löytyy turhia Pyhäkoulu vinyyleitä niin minä ostan !
Myin joskus omani, jotta pääsin Provinssiin. Ei sinänsä harmita, koska kyseisestä reissusta jäi hyviä muistoja.
Mulla on muuten vielä tallessa DekaDenzistä ostamani Bauhausin t-paita ja jotain niittikorujakin. Kestää isältä pojalle!

(Tosin poikaa ei tuu olemaan.) Niitä Dekan mainoksia löytyy myös joidenkin levyjen välistä, hih. Dekalookeissa poseerasi aikanaan monia tuttuja.
Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.