Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

• Vastaa

Lainaus: Swanette

On CoF:lla edelleenkin ihan hyviä biisejä mielestäni

Jepulis. Löytyihän tuolta uusimmalta levyltäkin muutama ihan vetävä kappale. Nimiä en tosin muista... :/

Nykyään ihan itseään huvittaa, kuinka tosissaan Filthin musiikin nuorempana otti. Välillä ihan naurattaa kun soittoluottelosta pamahtaa CoF:fia. Hitsi kun en muista yhden mainion biisin nimeä, jossa kuulostaa kuin Dani laulaisi: "Väkkä vää, väkkä vää, väkkä väkkä vää!" Kertokaa, jos tunnistatte! Siitä on saatu viimeaikoina useat naurut. ;')

Edamus, bibamus, gaudeamus.. Cras morierum.

• Vastaa

Lainaus: Akhkharu

Nykyään ihan itseään huvittaa, kuinka tosissaan Filthin musiikin nuorempana otti.

Joo niinpä. Se oli minulle se vaihe, minkä tilalla monilla on ns. black metal -vaihe. En ole ikinä oikein ollut innostunut black metallista , ehkä paria poikkeusta lukuunottamatta.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Vahingossa törmäsin tänään johki livevideoon ja täytyy sanoa etten edes muistanukkaan et Bob Marleyn Stir it up on yks maailman vetävimmistä biiseistä. Täytyy vaan kuunnella varovasti sitä, koska jos kokoajan kuuntelis ni siihen saattas kyllästyä. Sit ei tulis sellanen ultrailonen olo aina, kun kuulee sen maanmainion intron.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Toto alko iskemään tajuttoman lujaa. Ei ehkä olisi pitänyt alkaa selailemaan 80's kansioitani..

I bless the rains down in Africa!

Sure man. Fingerpainting's cool.

• Vastaa

Juu, ja tykkään Dingosta. :P

Mikäs siinä on hämärää, minäkin tykkään Hämähäkkimiehen huilusoolot oon korvakuulolta iteki opetellu soittaan. Ja Nimeni on Dingon "Painu helvettiin" vedän tunteella ^-^ Pidän myös Eppu Normaalista, suorastaan rakastan Vihreän joen varrella -kipaletta! (Vaikkei sekään mielestäni mitenkään hämärää ole tai asiaan kuuluvaa.)

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
Minulla meni paarissa kyllä kaikki Rihannat sun muut Tanssittii iha taivaissa Huhhuh. Ja matkalla ku oli hyvää seuraa niin ei alkanu koskemaan päähän edes se Pissikset-biisi Hui mitä mulle tapahtuu

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa

Lainaus: CybellaTraurig

Hui mitä mulle tapahtuu

Laitetaan alkoholin piikkiin. Tuota nimittäin sattuu varmaan muillekin. Tunnustan.. Mutta on se vähän pelotavaa, ainakin omasta mielestä kun sitä tanssii sellaisia biisejä, mitä normaalisti inhoaa. o.O

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Lainaus: Funereal Soul

Mutta on se vähän pelotavaa, ainakin omasta mielestä kun sitä tanssii sellaisia biisejä, mitä normaalisti inhoaa. o.O

Minä tanssin viime viikon keskiviikkona baarissa Michael Jacksonin tahtiin O_______________o'

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Minä tanssin viime viikon keskiviikkona baarissa Michael Jacksonin tahtiin O_______________o'

Heh, Michael Jackson oli miun suurin idoli alle koulu-ikäisenä ;D

Edamus, bibamus, gaudeamus.. Cras morierum.

• Vastaa

Heh, Michael Jackson oli miun suurin idoli alle koulu-ikäisenä ;D

Häntä kutsuttiin popin kuninkaaksi ihan syystä aikoinaan.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (Swanette, NecrotiC, Jacob, SyllaBoreal, Chuuko, Kedira). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!