Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

• Vastaa

Lainaus: Akhkharu

Heh, Michael Jackson oli miun suurin idoli alle koulu-ikäisenä ;D

Minun myös! :'D

Gavin De Grawin Chemical Party on aika kiva Toivottavasti en nyt kirjoittanut molempia nimiä väärin O.o'

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Cradle of Filth
Carpathian Forest
Dimmu Borgir
Satyricon
Emperor
Wintersun
joitain Entwinen biisejä
ei mulla noita " absolute favourite " bändejä niin kovin montaa oo >.<

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Muokkasi: HtorakiM
  • Vastaa
The Black Chaplinin keikka reilu kaksi vuotta sitten nyt jo edesmenneessä Stella Starissa.

Yhtye virittelee ja säätää soittimiaan, yleisö pulisee kovaan ääneen, virittely vain kestää ja kestää. Tätä jatkuu useita minuutteja, kunnes jossain vaiheessa porukka ymmärtää kollektiivisesti, ettei kyseessä ole enää mikään virittely, vaan ihan ihka ensimmäinen kappale.

Fiilis oli todella outo - yksi parhaista klubikeikoista, mitä olen koskaan saanut todistaa.

Ei ehkä sovin ihan suoraan ketjuun, mutta tilanne oli vaan niin kafkamainen...

Dick Laurent is dead

• Vastaa

Lainaus: Riddler

Lainaus: Akhkharu
Juu, ja tykkään Dingosta. :P

Mikäs siinä on hämärää, minäkin tykkään Hämähäkkimiehen huilusoolot oon korvakuulolta iteki opetellu soittaan. Ja Nimeni on Dingon "Painu helvettiin" vedän tunteella ^-^

Wuhuu, join the club!

joskus puhuttiin Dingofanifrendien kans just siitä, miten Dingon keikoil näkyy porukkaa hevileteistä poppareihin ja kahen sukupolven väreissä vielä. ja kaikki osaa biisit ulkoo.

Täst ei mun kans riidellä, Dingo on paras.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
KLF ja M.c. Hammer oli alaasteen lopulla ja myös J.M. Jarre. Jarre on kyllä muutenkin uran uurtaja ja yksi saundi kaikissa syntikoissa on nimetty tubural bells nimellä. Se on Jarren ekku levyn biisi.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa

Lainaus: kalmakalle

J.M. Jarre. Jarre on kyllä muutenkin uran uurtaja ja yksi saundi kaikissa syntikoissa on nimetty tubural bells nimellä. Se on Jarren ekku levyn biisi.

Jarrehan on ihan huippu. Kaikkien synamusaa tekevien idoli. Tai ainakin minun

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: kalmakalle

ja yksi saundi kaikissa syntikoissa on nimetty tubural bells nimellä. Se on Jarren ekku levyn biisi.

Eipäs kun Tubular Bells! Meillä on jossakin se vinyyli tallessa, kun vain muistaisi missä.. Mutta hetkinen, eikös Tubular Bells ole Mike Oldfieldin eikä Jarren? Jarrellahan on Oxygen 8 ja nää. Googlettaminen paljastaa enemmän yhteyksiä Miken ja Tubular Bellsien välillä kuin Jarren ja Vangeliksen. Mystistä...

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Joo. eiks se värköänny itse ihan ne saundit ja vehkeensä. Kyllä ne vaikutteet kuuluu minessa metalli bändissäkin. Nostan edelleen hattua hänelle.

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa

Lainaus: Heetteri

Mike Oldfieldin

Correct.

Mä tykkään Tangerine Dreamista

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Muokkasi: kalmakalle
  • Vastaa
Heetteri

hyvä oli kirotus virhe mulla ja olin myös väärässä, mutta ei se mitään, kaikkea tapahtuu

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 14 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Kedira, Lacy gloom, Jacob, Piiskansiima, Vampiric_). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!