Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Mutta hetkinen, eikös Tubular Bells ole Mike Oldfieldin eikä Jarren? Jarrellahan on Oxygen

Olet oikeassa, Tubular Bells oli Mike Oldfieldin läpimurtobiisi, ja eikös se soi Manaajan alussakin, vai muistanko väärin. Jarren läpimurto oli sitten se Oxygen !

Lainaus: kalmakalle

. eiks se värköänny itse ihan ne saundit

Kyllähän jokainen itseään kunnioittava synisti värkkää itse saundinsa

pimeys=hulluus

• Vastaa
Niin jos se on mahdollista. Casiolla ei ole. Mun aikaisemmalla synalla oli, mutta aikaisempi vaimo myi ne kun erottiin ja arvaa ottiko päähän.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa

Lainaus: kalmakalle

Mun aikaisemmalla synalla oli, mutta aikaisempi vaimo myi ne kun erottiin ja arvaa ottiko päähän.

Olipa typerä muija. Tosin mä jouduin yhden exän kanssa ollessa myymään sen painostuksesta mun Marshallin half stackin, kun oltiin rahavaikeuksissa. Ottaa vieläkin aivoon. Pitäis varmaan ostaa uus.
Sorry: offtopic

pimeys=hulluus

• Muokkasi: kalmakalle
  • Vastaa
poison

Eipä mitään. oon varmaan ostamassa Juno G:n siinä on huippu saundit ja muokkaus napit resolle ja muillekin LFO yms. Olisi helmi. akustinen kitara on oikean kuuloinen.

Lainaus: poison

Tosin mä jouduin yhden exän kanssa ollessa myymään sen painostuksesta mun Marshallin half stackin, kun oltiin rahavaikeuksissa. Ottaa vieläkin aivoon. Pitäis varmaan ostaa uus.

Ymmärrän, muusikon vehkeet on aika tärkeitä muusikolle.
Mulla olisi kanssa tarvetta ostaa vahvistin. LTD MVV on kyllä hyvä keppi joka on tossa mun kanssa kuvassa.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa
Joskus kaverin kanssa laulettiin karaokessa britney sperssia, juuh kyllä, hiukan alkoholihuuruissa ja tunteella lähti. tuttu nappasi tämän myös videolle, sille on monet kerrat naurettu vedet silmissä kun vedämme täydellä sydämmellä ja tyttörakkaudella

kaikki ihmiset ovat hiukan omituisia, paitsi sinä ja minä, ja sinäkin olet hiukan omituinen

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Noh, avaudutaan sitten: Indicalla on paljon hyviä kappaleita, esimerkkinä "Pidä kädestä".

Indicalla tosiian on todella paljon hyviä kappaleita. En oikein tuosta uudesta tuotannosta ole tykännyt mutta vanhasta kyllä todella paljon!

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Rihannan Disturbia on kyllä ehdottomasti hämärä musiikkielämys. Video on mielenkiintoinen, eikä biisikään ole niin rasittava kuin Rihanna (ella-ella-ee-ee-ee )yleensä. Videon puolenvälin paikkeilla on myös hyvä esimerkki mustan huulipunan käytöstä.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Piiskansiima
Biisi on ihan tuubaa, mutta video aika häiritsevä. Siinä on vähän sellaista lol lol pahis kinky wnb -meininkiä, mutta myös snadisti huumoria, mikä on jees.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Ehm, koko artistihan on yhtä pahis kinky wnb -meininkiä!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: Morningstar_
  • Vastaa
totajoo, jos hämärästä puhutaan ni tähän törmäsin youtubessa, ja arvatkaas jäikö soimaan päähän.
ihme biisi perk€le! mutta miks mä sitte pidän siitä?

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Kryo, neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!