Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

• Vastaa
Mun Dekadenzista ostamani niittivyo katosi Children of Bodomin Tuskakeikalla vuonna...eh...2003. Surku on vielakin. Lahinna siksi etta se niittivyo oli oikeastaan aika laadukas, ei tiputellut niitteja kuin edellisvuotinen joulukuusi neulasia, ja se oli nahkaa eika muovia.

Ja offtopicista takaisin asiapuolelle, olen huomannut pitavani Pinkista, Stupid Girls on loistobiisi!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
jotkun nelly furtadon uudet biisit on kyllä hyviä... *myöntää*

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Mulla on koneelle ladattuna PMMP:n Henkilökohtaisesti

pimeys=hulluus

• Vastaa
Christina Aquileran Ain't no Other Man vaan iskee.

Mutta niin useimmat muutkin hänen biiseistään tätä nykyä, mikä kyllä voi johtua myös siitä että 7-luokkalaisena olin hirveä fani, ja se jäi sitten alitajuntaan muhimaan myöhemmiksikin ajoiksi...

Annoin yläasteen puolivaiheilla levyni pikkusiskolleni, möh

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: AuroraBorealis
  • Vastaa
rokrok

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Jostaki syystä oon alkanu tykkään Private Linen Already Dead biisistä. Iskee, muuten en bändiä kuuntele.

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Noh, avaudutaan sitten: Indicalla on paljon hyviä kappaleita

Minäkin puolisalaa diggailen Indicasta.
Syksyllä taasen olin aivan ihastunut siihen Sunrise Avenuen biisiin, joka soi koko ajan radiosta ja jonka nimeä en juuri tähän hätään muista.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
itse kuuntelen paljon blackmetallia esim filthi on yksi minun lemppareista, mutta pakko myöntää täällä avautumisten syntisessä kammiossa että minä oon kuunnellu niinkin klassista kuin blues brothers 2000 biisejä ja oon aivan haltioissani niistä

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

itse kuuntelen paljon blackmetallia esim filthi on yksi minun lemppareista

Sorry, filth ei ole black metallia...

Paljastuksia siis hmmm...

Itse olen myös horrocore-hiphopin ystäviä : D

Mutta Rihannan ja Jay-Z:n umbrellan kertosäe vaan iski..

Lisäksi jotkut ihanat listihittabiisit jotka tälläisilla foorumeilla on kirosanoja, kolahtavat joskus

mm britney spearsia soi joskus randomisti koneelta, nytkin eminemiä ja näin Ei sillä ole väliä mitä se musiikki on, kunhan se kuulostaa hyvältä.

New age of darkness shall born.

• Vastaa
aaa.. filth ei ole black-metallia ?. onpas koomista että noin sanoit koska sattuu olemaan tämä midian minun arkistossani ja sisällä lukeepi : ultimate combine of blackmetal mixed with dark sounds.
.... and then some
kummiski cradle aloitti blackina "lukee heidän kotisivuillaan" ja siirtyy sinfonisempaan, nyt on sitä vähentyänytkin tuolta thornographyltä.
www.cradleoffilth.com
siellä lukee mitä musaa soittivat ja soittavat nykyää

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, Tillie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!