Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

• Vastaa
Happoradio ja Harhakuvitelma on sellasia mitä tykkään kuunnella. Harhakuvitelma on oikeastaan räppiä. Mutta pidän niistä sanoista ja kertosäkeistä. Happoradio on muutne vaan kiva.
Häntä on myös ihana bändi. Sillä on sellaisia aika rauhallisia biisejä yms.
Tässä on niiden yksi musiikkivideo jos joku jaksaa katsella.
http://youtube.com/watch?v=61ygK7GPXkU
Se on ihana ja koskettava tuo video. Jaksan tuijottaa sitä ikuisuuden ja joskus kun olen herkällä päällä saattaa silmät sumeta sen aikana

~

• Muokkasi: Lilith
  • Vastaa
Minä en menisi lokeroimaan cradlea mihinkään. (heidän tyylinsä (lue musiikkinsa) muuttuu alati.) Totta että blackina aloitti mutta nykyään on kaukana siitä...
  • Vastaa

Lainaus: figurehead

Eli minun on pakko avautua, että pidän Rihannan ja Jay Z:n biisistä "Umbrella"...

Minä myös. Kun lauloin sitä koulussa, kaikki katto minnuu iha äimänkäkenä
Olen hyvä nolaamaan itteni!
Avaudun, pidän E-typestä.

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa
Okei, pakko myötää, että pidän hirveästi Robbie Williamsin Angels-biisistä. Nätti kipale.

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

aaa.. filth ei ole black-metallia ?. onpas koomista että noin sanoit koska sattuu olemaan tämä midian minun arkistossani ja sisällä lukeepi : ultimate combine of blackmetal mixed with dark sounds.

Ensimmäinen levy oli blackmetallia.. Että näin. Sen jälkeen se on vivahdellut dark-metallin tai extreme gothic metallin välimaastossa.
Ja ehkä ei aina kannata uskoa soitinohjelmaa noissa genreasioissa. Minunkin soittimeni luetteli Jhonny Cashin hard rockiksi...

Voithan sinä Filthiä näköjään fanittaa tietämättä siitä mitään

New age of darkness shall born.

• Vastaa
Ja siellä Midianin sisällä voi lukea vaikka mitä, Adrian ja Dani ovat molemmat naamat punaisena huutaneet epä-Bläkkismäisyyttään.

New age of darkness shall born.

• Vastaa

Lainaus: Stuntgirl

Avaudun, pidän E-typestä.

Aa, ihanaa, joku tietää tuonkin bändin.. Aikoinani olin kovakin fani ja kaikki levyt on omistuksessa. Kyllähän esim. kappaleet Life, Camilla ja Angels Cryin' ovat aika kolahtavia.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
no siis.. lapinlahden linnut? hävettääkö? -no ei

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vastaa
Suurkulutin varsinkin viime kesänä Neljän Ruusun varhaisempaa tuotantoa. Ei siinä mitään, mutta kaveri sai sätkyn kuunnellessaan mp3-soitintani. Ensin monta kymmentä kappaletta melankolista valitusta tai mättöä ja sitten soi yhtäkkiä Neljän Ruusun "Juppihippipunkkari".
  • Vastaa
Mua alkaa melkein aina itkettää kun kuulen jamiroquain Little L-biisin.. Enkä edes tiedä miksi.. Se on ihan outoa

Pietariuxen aikainen ihme

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Jenaldo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!