Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

• Vastaa
Mä kuuntelen The Arkia...

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Celine Dion herkkiä ihania biisejä, ja Disney

vampirequeen of transylvania;)

• Vastaa
filthiä..
drool

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa

Lainaus: Irodorareta

Mä kuuntelen The Arkia

Oi, minäkin! Ja Rihannaa jaja kaikkea
  • Vastaa

Lainaus: vampirequeen

ja Disney

Ihania biisejä löytyy :P

~

• Vastaa
mä kuuntelen enimmäkseen evanescencea ja within temptationia vaikka ne tuntuu jo jotenkin kliseeltä... ja lacuna coilia yms... ja e-typen angels crying on aivan ihana... apocalyptica ja CMX... ja tietty sonata arctica...
aika laaja musa maku... mut purkkapoppi ei uppoo... varmaan liian pirteetä mulle... mene ja tiedä...

when angels deserve to die

• Vastaa
The Cranberries

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Justin Timberlake :P

Pietariuxen aikainen ihme

• Vastaa
No aina silloin tällöin tulee kuunneltua seuraavia:
-The Cardigans
-The Cranberries
-Noitalinna hurraa
-Indica
Nuo ovat vaihtoehtoina kun haluaa kuulla jotain ihan muuta, kuin normisti.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
http://come.to/kummituslinna

Tuolta vasta hämärää musiikkia löytyykin, yläasteella löydettiin kavereiden kanssa ja monet naurut on tullut naurettua noille biiseille

Does it really matter?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (Kedira, Piiskansiima, Vampiric_, Jacob, SuitcaseBaby, Zanette). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!