Pyydän anteeksi jo nyt, mutta sanon että omasta mielestäni laulaja ei sovi siihen rooliin missä on.. Tää on vain mun mielipide, mut niitähän on yhtä monta ku on kuuntelijaakin. Muuten ihan hyvän kuuloista on tuon kyseisen bändin musiikki.
Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels
Laulajan ääni on tosiaan hieman outo, mutta silti pidän Silencestä...

Livenä sen ääni tulee paremmin esiin, enkä usko että tää on ainoa ns. "livebändi", jonka biisit on parempia livenä kuin levyllä.. (Tosin miusta levykin on hyvä...)

"Sie oot hullu."
"Joo sä kans."
"Jaa mie vai?"
"Eiku naapurin Erkki..."
<3
Muutamaa biisiä olen kuullut ja minusta laulajan ääni on just sopivan outo. Minä tykkään

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.
Kuuntelen juuri... Kohta tulee mielipide

Juu, lukaisin juuri tästä viime suosikista deeässästä.
Alku aika lupaava, ääni on outo. en pidä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ellen nyt vallan erehdy, niin on ollut tää bändi suht kovassa soitossa tuolla Radio Rockissa. En ymmärrä mistä vieroksunta laulajan ääntä kohtaan, sehän on aivan mahtava.
Musiikki on aika power-kamaa, mutta hyvää sellaista. Pitää varmaan nyt käydä näiden levy jostain kaivamasta, sen verran innostuin.

Fuck this Shit. Fuck You?