Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Anti-Kontrol

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 01.06.2007 18:27
    Mä oon nyt kuukauden päivät kuunnellut onnessani mun kaverien bändin demoa ja päätin viimein jakaa tämän tiedon teillekin, vaikkakaan kyseessä ei ole goottibändi, eikä oikein taida olla muutenkaan tämän foorumin käyttäjien mielimusiikkia.

Bändin nimi on Anti-Kontrol ja se on kotoisin Tampereelta. Vokalisti Jonathan on alunperin New Yorkista. Yksi demo on hätäisesti äänitetty ja ensimmäinen keikka on vasta edessä. Demo on kuitenkin timanttia. Se on kuin aikamatka vuoteen 1984. Tyylilaji on hardcore punk, mutta älkääpä peljästykö: vuonna 1984 hc punk oli jotain muuta kuin nykyiset ns. hc-bändit. Soundit ovat synkät ja vokaaleissa on runsaasti kaikua. Jos joku tuntee Kaaoksen Ristiinnaulittu Lp:n (joka on mielestäni ylivoimaisesti gootein suomalainen levy koskaan - selitän tämän viestini lopussa), niin tietää mistä on kyse.

Eipä tässä kummempia, käykääpä tsekkaamassa MySpacesta osoitteesta http://www.myspace.com/antikontrol. Kokeilkaapa vaikka se kappale nimeltä Living Death, se ainakin on synkkää ja hieman hitaampaa rypistystä. Post punkin sävyjä ja mahdollisesti maistuu joillekin foorumin ihmisistä.

Mua vaan jaksaa yhä hämmästyttää, että tutut jätkät laittaa yhtäkkiä vaan bändin kasaan ja ohops tuloksena onkin ylivoimaisesti paras vuosiin kuulemani demo. Saattaapi olla, että tämä on Post-Apocalyptic Party kakkosen tai kolmosen rokkibändi.

(Niin siis Kaaoksen Ristiinnaulittu LP:n kannessa on hirtettyjä ihmisiä, lyriikat ovat kaikki vain kuolemasta ja alakulosta ilman minkäänlaista toivoa, levy loppuu laulajan yksin huutamiin sanoihin "sun unelmas on murskattu palasiks, sä oot ansassa, eikä ulospääsyyy". Lisäksi soundimaailma on synkin, mitä tiedän. Selkeästi gootein suomalainen levy koskaan.)
    Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 01.06.2007 18:36
    siis AIVAN UPEAA!!!! mahtavaa... just tollasta punkkia pitääki olla. ai että.. millo tulee levy kauppoihi???
    • Lähetetty: 01.06.2007 18:57

Lainaus: darkAngel

millo tulee levy kauppoihi???

Eeei varmaan koskaan, tai siis noista biiseistä ainakaan. Pitää nyt ekana hankkia ne stadiin keikalle ja katsotaan sitten. Vois ihan noiden takia herätellä tuon Radio Ubikin ja tehdä niistä sinne juttua. Olis muutenkin aika lailla demoja + albumeja kertynyt, joita pitäis soittaa.

Siis jos katsoo noita Anti-Kontrolin kuvia, niin tosiaan kyseessä on timewarp yli 20v taaksepäin. Ja kappas kummaa, sellainenhan punkki minäkin olen. Tosin tykkään aika lailla synkästä musasta, punkit sanoo gootiksi, gootit punkiksi. Noh, ei se mitään, oon aika monitahoinen muutenkin, jos katsoo ammattia, harrastuksia jne.
    • • Muokkasi: darkAngel
    • Lähetetty: 01.06.2007 19:02

Lainaus: Ximmo

punkit sanoo gootiksi, gootit punkiksi.

jos sä sit olet molempia sopivasti sekoitettuna . mutta aivan mahtavaa oli. kun sais poikien nimmarit...
    • Lähetetty: 01.06.2007 19:07

Lainaus: darkAngel

jos sä sit olet molempia sopivasti sekoitettuna . mutta aivan mahtavaa oli. kun sais poikien nimmarit...

Niin no emmä oo koskaan oikein tavannu ketään muuta, joka olis samalla viivalla tasapainoilemassa. Aina väärässä jengissä. Tosin punkkarit hyväksyy paremmin. Joo no voin nimmarit pyytää, meen varmaan viikon-kahden päästä Tampesteriin dokailee noiden kanssa. Voin pyytää vaikka demon nimmareilla!

Öööh asut jossain mickelish! Mä oon muute asunu siellä vajaan vuoden. Ärgh miten ahristi!
    • Lähetetty: 01.06.2007 19:09

Öööh asut jossain mickelish! Mä oon muute asunu siellä vajaan vuoden. Ärgh miten ahristi!

joo asun... no älä. vähemmästäkin. tää on niin tuppukylä kun olla ja voi.

Voin pyytää vaikka demon nimmareilla

voi toi ois AIVAN sairaaaaaan ihanaa. *hyppiii suurinpiirtein riemusta*
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit