Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Rumpalia ja kosketinsoittajaa haetaan!

• Muokkasi: Mystiq
    • Vastaa
    Deathrical niminen Dark Metal bändi salon seudulta hakee rumpalia sekä kosketinsoittajaa. Treenis ja kamat löytyy.

Vaikuttajia ovat mm. Sirenia, Dimmu Borgir, Eternal Tears Of Sorrow ja Moonsorrow.

Käy kuuntelemassa sample sivuiltamme:
    www.deathrical.tk

Yhteydenotot:
    deathrical@dnainternet.net
    040-7039487
    • Vastaa
    Paikat edelleen täyttämättä, kiinnostuneet ottakaa pikaisesti yhteyttä!
    • Vastaa
    Osaispa vaan soittaan

En Oikein Ymmärrä!

• Vastaa
    Osaan soittaa pianoa/koskettimia ja ottasin yhteyttä mutta koska mulla ei oo sähkäriä (sähköpostiosotetta) niin en voi ottaa yhteyttä!!!

Vaikka horoskooppini on Neitsyt, se ei tarkoita että olisin yhä fyysisesti koskematon!!

• Vastaa
    midnight
    Jos musiikkityyli kiinnostaa sekä mahd. soittaminen bändissä niin voi vaikka tuohon numeroonkin vastata, eli 040-7039487.
    • Vastaa
    No ensin mä haluisin tietää että minkä ikästä porukkaa ootte??

Vaikka horoskooppini on Neitsyt, se ei tarkoita että olisin yhä fyysisesti koskematon!!

• Vastaa
    Porukka on tasasesti 21-27. Niin ja huom! rumpalikin löytyy jo!
    • Vastaa
    No sitten oon "vähän" liian nuori!!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, emanon, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!